سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر

شهردار ماهشهر:
بازسازی و زیباسازی "خور موسی" از اولویت‌های امسال است

اجتماعی  7/2/1391  12:02:15
912-3614-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شهردار ماهشهر گفت: بودجه امسال شهرداری 34 میلیارد تومان است که از این میزان 60 درصد در بخش عمرانی و 40 درصد در بخش جاری هزینه می‌شود.

غلامحسین کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسنای خوزستان اظهار کرد: تکمیل بازسازی و زیباسازی "خور موسی" از مهمترین پروژه‌ها و الویت‌های کاری شهرداری در سال 91 است و این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: ‌بازسازی خور موسی از پروژه‌های مصوب هیات دولت در سال 86 است که شامل لایروبی، بسترسازی، بدنه‌سازی، حاشیه‌سازی و احداث سد تنظیمی در انتهای آن است. این پروژه در فضایی به طول 10 کیلومتر اجرایی می‌شود و فاز نخست آن در سال گذشته به طور کامل انجام شد؛ امسال نیز فاز دوم طرح با اعتبار دو میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

کمایی تصریح کرد: پروژه بازسازی خور موسی در ارتقاء سطح بهداشت شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود، زیرا این محل پیش از این به محل جمع‌آوری فاضلاب شهر تبدیل شده و بسیار متعفن بود. با اجرای این پروژه بدترین نقطه شهر از نظر بهداشت و منظر شهری به بهترین مکان برای تفریح و ایجاد فضای سبز تبدیل می‌شود.

شهردار ماهشهر خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه روگذر تقاطع فرودگاه و احداث پل روگذر میدان دانشگاه از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال 91 است. پروژه پل روگذر فرودگاه تاکنون حدود 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته پروژه‌های تعریض معابر با هدف سهولت عبور و مرور در شهر با اعتبار 50 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شد و امسال نیز پروژه تعریض خیابان "ابوالفضل" در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد