سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز:
بودجه امسال 69 میلیارد تومان است
مسئولان اقتصادی کشور در زمینه تامین فاینانس مترو اهواز همکاری کنند

اجتماعی  7/2/1391  10:59:44
912-3514-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: برای استفاده از حمایت دولت در تهیه واگن‌ها لازم است عملیات ایجاد خط ریلی تا پایان سال جاری به مرحله قابل قبولی برسد و تحقق این موضوع تنها با ابلاغ بودجه مصوب امکان‌پذیر است.

عباس هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسنای خوزستان با بیان اینکه مشکل توافق با بانک عامل در زمینه فاینانس پروژه مترو اهواز حل شده است، اظهار کرد: مشکل مربوط به تامین فاینانس پروژه از ابتدا به بانک عامل مربوط نبود، زیرا همین بانک، فاینانس پروژه قطار شهری تهران را پذیرفته بود. در پروژه قطار شهری تهران با توجه به تلاش مسئولان اقتصادی کشور، فاینانس متروی تهران حل شد و امیدواریم مشکل فاینانس متروی اهواز هم کاملا حل شود و انتظار داریم مسئولان اقتصادی کشور در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: بودجه امسال پروژه قطار شهری اهواز 69 میلیارد تومان است که هنوز ابلاغ نشده و برای عمل به وعده‌ها و راه‌اندازی یک خط تا پایان سال لازم است این بودجه به صورت یکجا ابلاغ شود، زیرا با اختصاص تنها چند درصد بودجه به صورت مقطعی نمی‌توانیم یک کارگاه را به طور کامل فعال کنیم، بلکه چند کارگاه با هم کار می‌کنند و به همین دلیل سرعت کار پایین می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد