سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

اسکله قایقرانی بانوان در اهواز پس از 12 سال فعالیت تخریب شد
ورزشی  7/2/1391  12:56:43
912-4081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نایب‌رییس هیات قایقرانی خوزستان با بیان این‌که سازمان زیباسازی با هماهنگی شهرداری اهواز به شرکت‌های خصوصی مجوز داده است که اسکله قایقرانی بانوان را تخریب و به جای آن باشگاه‌های جت اسکی را احداث کنند، گفت: 12 سال است که باشگاه قایقرانی در آن محوطه بوده و بانوان در آن جا تمرین می‌کردند و اکنون تخریب آن باعث مصدومیت بانوان حین تمرین شده است.

نسرین یگانه‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: بعد از عید نوروز این اسکله را که محل تمرین بانوان قایقران بود، تخریب کردند و اکنون جای آن یک کانتینر گذاشته‌اند و گفته می‌شود در آن‌جا محلی برای جت‌اسکی راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه‌داد: این اسکله را در نقشه جامع شهر هم می‌توان دید. در حال حاضر بانوان برای تمرین به آن اسکله تخریب شده می‌روند ولی با شرایط سخت و در گل، خاک و سنگ فعالیت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات قایقرانی خوزستان عنوان‌کرد: با این کار دست و پاهای تمام ورزشکاران هنگام ورود به آب آسیب می‌بیند. همچنین هنگامی که دختران هشت، 9 ساله برای تمرین وارد آب می‌شوند، مانور جت اسکی‌ها باعث واژگونی قایق‌های‌شان می‌شود.

وی بیان‌کرد: ‌اگر اتفاقی برای آن‌ها بیافتد چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟ آیا مسوولی که در شهرداری این مجوزها را می‌دهد، پاسخگو هست؟ خانواده‌های این ورزشکاران نسبت به این موضوع معترض شده‌اند و باوجود این شرایط برای آمدن فرزندانشان و تمرین در این اسکله تخریب شده،  مشکل دارند.

یگانه‌فر خاطرنشان‌کرد: ‌در حالی که فدراسیون قایقرانی به دلیل وجود موقعیت‌های خوب برای قایقرانی در استان‌مان اذعان دارد، باید شاکله تیم‌ملی از خوزستان باشد ولی شهرداری و سازمان زیباسازی آن طوری که باید به این رشته توجه ندارد و به فکر مسایل دیگری هستند. یک شرکت خصوصی هدفش درآمدزایی است و فکر نکنم بتواند در بحث ورزش کاری انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد