سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

در پایان مسابقات سیدبندی راگبی‌ کشور در اهواز؛
تیم خوزستان در سید A قرار گرفت
ورزشی  7/2/1391  11:14:16
912-3781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های سیدبندی راگبی کشور روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در اهواز به پایان رسید و تیم خوزستان به همراه سه تیم دیگر در سید A قرار گرفت.

حسین طالب، دبیر کمیته راگبی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در پایان این رقابت‌ها خوزستان، ‌شیراز، مشهد و تهران در سید A قرار گرفتند و در مسابقات قهرمانی کشور که سال آینده برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: سطح این مسابقات بسیار عالی بود ولی اشکالاتی وجود دارد که باید کم‌کم آن‌ها را رفع کنیم. به هر حال راگبی رشته‌ای است که 10 سال است وارد کشور شده است.

دبیر کمیته راگبی خوزستان درخصوص این میزبانی گفت: به دلیل این‌که ما در میزبانی‌های خود استانداردها را به خوبی رعایت می‌کنیم، توانستیم میزبانی مسابقات زیر 20 سال را بگیریم و امسال نیز میزبانی مسابقات سطح‌بندی ایران به خوزستان واگذار شد.

وی عنوان‌کرد: ‌مسابقات سطح‌بندی از 25 فروردین ماه در زمین شماره دو تختی اهواز آغاز شد و هر تیم دو بازی انجام داد.

طالب درمورد برنامه‌های آینده این کمیته اظهارکرد: پیگیر این هستیم که مسابقات کشوری سون را در اهواز برگزار کنیم. به محض این‌که بتوانیم اسپانسر پیدا کنیم این کار را ظرف یک یا دو ماه آینده انجام خواهیم داد.  به دنبال این هستیم که فعالیت تیم زیر 20 سال را افزایش دهیم زیرا پشتوانه تیم بزرگسالان هستند تا بتوانیم همیشه در صدر جدول بمانیم.

 

وی درباره عملکرد تیم خوزستان در مسابقات سطح‌بندی گفت: رقابت همیشگی ما برای اول و دومی است و تاکنون خوب عمل کرده‌ایم ولی بزرگترین موردی که در پی حل آن هستیم، زمین چمن است. اگر یک زمین چمن ثابت داشته باشیم به طور قطعی همیشه قهرمان خواهیم بود.

دبیر کمیته راگبی خوزستان ادامه‌داد:‌ اگر زمین داشته باشیم، سه تیم تشکیل می‌دهیم که با یکدیگر رقابت خواهند داشت. هم اکنون دو تیم بزرگسالان و زیر 20 سال داریم. در حال حاضر سه جلسه در هفته از زمین چمن مخابرات استفاده می‌کنیم و بابت هر جلسه تمرین، باید 100 هزار تومان پرداخت کنیم.

وی تصریح‌کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان پیشنهاد داده است که یکی از زمین‌های تختی، سه جلسه در هفته در اختیار ما قرار گیرد ولی این زمان کم است و ما نیاز به یک زمین ثابت داریم. اگر بتوانند زمین شماره سه تختی اهواز را در اختیار ما قرار دهند، خیلی برای راگبی مناسب است. همه سرمایه‌گذاری‌ها روی فوتبال است ولی نتیجه آن چنانی در بر ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد