سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات در خوزستان

تبلیغات نامزدهای دوردوم مجلس نهم درشش حوزه انتخابیه خوزستان آغازشد
 
اهواز - تبلیغات رسمی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه استان خوزستان از ساعت هشت روز پنج شنبه آغاز شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، 16نامزد از شش حوزه انتخابیه اهواز، آبادان، دشت آزادگان، دزفول، ایذه و باغملک و بهبهان برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی تبلیغات خود را تا ساعت هشت روز پنج شنبه 14اردیبهشت ماه انجام می دهند.
از حوزه انتخابیه اهواز دو نماینده، آبادان دو نماینده، ایذه و باغملک یک نماینده، دشت آزادگان یک نماینده و حوزه انتخابیه بهبهان یک نماینده راهی بهارستان می شود.
رییس ستاد انتخابات استان خوزستان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق قانون انتخابات، تبلیغات رسمی 16نامزد راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی تا 24ساعت قبل از شروع برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.
'حمید قناعتی' از همه نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست در تبلیغات خود قانون را رعایت کنند و با تبلیغات صحیح و قانونمند خود بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.
وی گفت: قانون تبلیغات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی هیچ فرقی با دوره اول ندارد.
رییس ستاد انتخابات استان خوزستان در ادامه گفت: همه کسانی که دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق ها ریخته اند می بایست در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات شرکت کنند و مجاز نیستند در حوزه انتخابیه دیگر شرکت نمایند.
وی گفت: رای اولی ها و کسانی که به هر دلیل نتوانسته اند در دور اول انتخابات شرکت کنند می توانند در حوزه انتخابیه دلخواه حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.
استان خوزستان 18نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که در مرحله اول 10نماینده به مجلس نهم راه یافتند و تکلیف هشت نماینده دیگر در روز 15اردیبهشت ماه 1391 مشخص خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد