سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

همایش فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در آبادان برگزار شد
 
آبادان - همایش سالانه سراسری نواب روسا و مسوولان روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی کشور در آبادان برگزار شد.
 
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا در این همایش که با حضور نواب روسا و مسوولان روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی کشوردر هتل کاروانسرا آبادان برگزار شد عملکرد این فدراسیون در سال 90 و برنامه های این فدراسیوت در سال جاری بررسی شد.
رییس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان در این همایش گفت: این همایش سالانه به منظور بررسی عملکرد این فدراسیون در سال 90 و ارائه برنامه ها در سال 91 برگزار شد.
'منصور روزدار' افزود: همچنین ارائه راهکارهای توسعه فعالیت های فدارسیون از سوی مسوولان حاضر در این همایش انجام شد.
وی اظهار داشت: در بحث نواب رییس هیات های پزشکی ورزشی در ارتباط با فعالیت هایشان و ارتباطشان با هیات های دیگر، شرح وظایف آنها و ارائه پیشنهادات و انتقادات و نوآوری های علمی پزشکی مطرح در ورزش بانوان و ارتباط نواب رییس استان ها با هیات های پزشکی ورزشی و ادارات کل مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در ارتباط با روابط عمومی ها ارائه سیستم های جدید مورد نیاز، راه های توسعه فعالیت روابط عمومی، توسعه سایت فدراسیون و استانی، بروز رسانی اطلاعات سایت، تعریف ساختار جدید روابط عمومی، برگزاری جلسات علمی و عملی از برنامه های مورد بررسی قرار گرفته این همایش است.
روزدار گفت: این همایش جهت هماهنگی بین افزایش تعامل برون بحثی، هماهنگی با پیشرفت های دنیا، بررسی نقاط ضعف و قوت انجام شد که به این خواستگاه در پایان همایش نیز رسیدیم.ک/3 7104/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد