سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات در خوزستان

تبلیغات دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس درآبادان آغازشد
 
آبادان- تبلیغات نامزدهای نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه درآبادان آغازشد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا زنگ تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان همراه با پنج حوزه انتخاباتی دیگر در استان خوزستان آغازشده است.
هواداران نامزدهای نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه آبادان از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه با حضور در ستادهای مرکزی نامزد های دوردوم مجلس شورای اسلامی کار تبیلغات را آغاز کردند.
حضور رای اولی ها و جوانان در ستاد های انتخاباتی نامزدها نسبت به انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی بسیار قابل توجه است.
ستاد های تبلیغاتی نامزد های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با نصب بنرهای بزرگ در سطح شهر نمایان است.
نامزدها از روز هفتم اردیبهشت تـا ساعت هشت صبح روز 14اردیبهشت فرصت دارند تبلیغات علنی و قانونی خود را انجام دهند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: 142 صندوق اخذ رأی برای دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابابیه آبادان استقرار خواهد یافت.
'بهرام ایلخاص‌زاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:براساس قوانین و مقررات، مطابق مرحله اول برگزاری انتخابات، در این منطقه تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی ادامه داد:در این راستا آیین‌نامه تبلیغاتی نیز تنظیم شده و در اختیار کاندیدا هل قرار داده شد.
فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان چهار نامزد برای رقابت دو کرسی مجلس به رقابت می‌پردازند، گفت: از چهار نامزد انتخاباتی منطقه دعوت خواهیم کرد و مقررات قانونی تبلیغات را بار دیگر چون دور اول انتخابات برای آن‌ها بازگو می‌کنیم.
وی از شهرداری خواست چون دور اول انتخابات نهمین دوره مجلس در منطقه با نصب بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، نامزدها را برای تبلیغات طبق مقررات و قوانین همیاری کند.
ایلخاص‌زاده افزود:بر این اساس شعارها و پیام‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بر روی بنرها و مکان‌های تعیین شده نصب و مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین این فرمانداری نسبت به نظارت قانونی توسط هیات‌های اجرایی انتخاباتی در منطقه بر نحوه عملکرد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس اقدام خواهد کرد.
فرماندار ویژه آبادان در ادامه با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات در آبادان همانند دور اول 142 صندوق اخذ رأی در شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده چون دوره اول شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دغدغه در منطقه باشیم.
گفتنی است در استان خوزستان 16 نامزد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند و یک هزار و540 بازرس بر نحوه برگزاری مرحله دوم انتخابات در خوزستان نظارت می‌کنند.
در مرحله دوم از انتخابات 16 نامزد راه یافته به دور دوم درصحنه رقابت حاضر هستند که از این تعداد هشت نفر آنها با کسب اکثریت آرا به مجلس راه پیدا خواهند کرد.
از 14 حوزه اصلی انتخابیه استان خوزستان نمایندگان هشت حوزه به مجلس راه یافتند و در شش حوزه انتخابیه باقیمانده شامل اهوازو باوی، سید شکر خدا موسوی، شبیب جویجری، ناصر سودانی و محمدجعفر فلسفی، حوزه دزفول محمد علی قاسمی و عباس پاپی پالنگان، حوزه آبادان؛ غلامرضا شرفی، محمد سعید انصاری،سید حسین دهدشتی و جلیل مختار، حوزه بهبهان عزیز‌الله سالاری و محمد باقر شریعتی،حوزه ایذه و باغملک حجت‌الله درویش پور و سید هادی طباطبایی و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان هاشم سواری و ناصرصالحی نسب در دور دوم انتخابات برای راه یابی به مجلس نهم رقابت خواهندکرد. ک/3 7103/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد