سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هندیجان

فرماندار هندیجان خبر داد
تبدیل شیلات هندیجان به قطب مهم اقتصادی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از شیلات این منطقه به‌ عنوان قطب مهم اقتصادی کشور در صورت حمایت مضاعف مسئولان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تبدیل شیلات هندیجان به قطب مهم اقتصادی کشور

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی این منطقه تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی شهرستان هندیجان افزود: این منطقه به لحاظ برخورداری از آب و هوای مطلوب و اراضی مناسبت برای کشاورزی در این زمینه بسیار مستعد است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با سفر اخیر استاندار خوزستان به این منطقه مصوبات ویژه و قابل ملاحظه‌ای به این امر اختصاص یافته است.

فرج‌الهی اضافه کرد: در سایر بخش‌های کشاورزی، دامداری، تولید صنایع و ... طرح‌های دیگری تصویب شده که با پرداخت تسهیلات در این زمینه می‌توان در بخش اشتغال‌زایی شاهد ارتقا و تعالی خوبی بود.

وی گفت: امسال وضعیت بارندگی در این منطقه مساعدتر بود و به همین خاطر در رودخانه زهره هندیجان زمینه‌های کشت محصولات و توسعه کشاورزی فراهم‌تر شد.

فرماندار هندیجان با اشاره به ظرفیت‌های پنهان توسعه شیلات در این منطقه عنوان کرد: این منطقه در بحث شیلات نیز می‌تواند با تخصیص اعتبارات ویژه دولت که البته در حال انجام است، به قطب مهم شیلات کشور مبدل شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی روز به روز شاهد پیشرفت بخش‌های مختلف رفاهی و اقتصادی این بندر و رضایت خاطر شهروندان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد