سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مرکز فرهنگی هنری شماره‌ یک دزفول مرکز برتر استان خوزستان شناخته شد
 
دزفول- مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرستان دزفول با مسوولیت ' سعید گل گل ' به عنوان مرکز برتر استان خوزستان در عرصه اطلاع رسانی شناخته شد.
 
مسوول مرکز فرهنگی شماره یک کانون پرورش فکری دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس نظر سنجی روابط عمومی کانون پرورش فکری استان خوزستان این مرکز فرهنگی هنری در بخش تولید خبر سه سال پیاپی به عنوان مرکز برتر شناخته شده است.
'سعید گل گل' افزود: بروز رسانی وبلاگ‌های مراکز، تهیه و تنظیم گزارشها و اخبار با دارا بودن ارزش و عناصر خبری با توجه به فعالیت‌های مراکز کانون و ارایه گزارشهای تصویری مناسب رویدادها از جمله ملاکها ارزیابی و این انتخاب بوده است.
وی تصریح کرد: در نظر سنجی صورت گرفته سه مرکز فرهنگی هنری و یک واحد کارشناسی به عنوان مرکز برگزیده معرفی شدند که مرکز فرهنگی هنری شماره یک دزفول اول،مرکز فرهنگی هنری هندیجان دوم و مرکز مجتمع فرهنگی هنری اهواز سوم شدند.
طی مراسمی توسط کانون پرورش فکری استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مسوولان مراکز برتر استان خوزستان تجلیل شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 30 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد