سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مسئول کمیته شنای هیئت شنا و واترپلو خوزستان:
اختلاف بین هیئت شنا با هیئت نجات غریق خوزستان برطرف شد

خبرگزاری فارس: اختلافات هیئت شنا و واترپلو و هیئت نجات غریق و غواصی خوزستان سرانجام حل و فصل شد.

خبرگزاری فارس: اختلاف بین هیئت شنا با هیئت نجات غریق خوزستان برطرف شد

ساسان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اختلافاتی که مدتی بود بر روی روابط هیئت‌های شنا و نجات غریق سایه افکنده بود با برگزاری جلسه‌ای مشترک بین روسای هر دو هیئت حل و فصل شد.

وی گفت: جلسه‌ روز گذشته با حضور «ناصر سودانی» رئیس هیئت شنا و واترپلو و «هوشنگ حافظی» رئیس هیئت نجات غریق و غواصی برای رفع سوءتفاهمی در رابطه با برخی مسئولیت‌های دو هیئت با موفقیت به پایان رسید.

به گفته وی، قرار بر این شد که 50 درصد از اعتباراتی که تاکنون برای بازگشایی استخرها به حساب هیئت نجات غریق واریز می‌شد از این پس به حساب هیئت شنا واریز شود.

 مسئول کمیته شنای هیئت شنا و واترپلو خوزستان همچنین گفت: منتظر اعلام زمان تشکیل مجمع از طرف فدراسیون، برای انتخاب رئیس هیئت هستیم و ناصر سودانی اعلام کرده که در با وجود حضور در انتخابات مجلس دوباره برای حضور در این هیئت کاندید می‌شود.

شایان ذکر است که اختلافات این دو هیئت از زمانی آغاز شد که دبیر هیئت شنای خوزستان عنوان کرد که بازگشایی استخرها باید به این هیئت واگذار شود و حافظی نیز در رد آن، مصاحبه‌هایی با برخی از خبرگزاری‌ها انجام داد و همین بحث‌ها باعث آغاز اختلافاتی میان این دو هیئت شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد