سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر خوش ورزشی

رئیس انجمن راگبی خوزستان خبر داد
صعود تیم راگبی خوزستان به سطح یک کشور

خبرگزاری فارس: تیم راگبی خوزستان به عنوان تیم اول از گروه خود به سطح یک کشور صعود کرد.

خبرگزاری فارس: صعود تیم راگبی خوزستان به سطح یک کشور

 سیروس داوودی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات تعیین سطح راگبی کشوری در اهواز در حال برگزاری است و خوزستان یکی از تیم‌های برتر این مسابقات است.

داوودی افزود: این مسابقات که از 25 فروردین آغاز شده و تا 5 فروردین ادامه دارد با حضور 13 تیم در 4 گروه برگزار شد که تیم‌های خوزستان، فارس، خراسان رضوی و تهران در گروه‌های خود اول شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات برای سطح بندی تیم‌های کشور برگزار شد و تیم‌های اول هر گروه در سطح اول و به همین ترتیب تیم‌های دوم، سوم و چهارم در سطوح دوم، سوم و چهارم قرار می‌گیرند.

رئیس انجمن راگبی خوزستان تصریح کرد: این رقابت برای انتخابی تیم ملی، برای حضور در مسابقات سطح 2 آسیایی که از دهم تا چهاردهم خرداد در مالزی انجام می‌شود، نیز هست.

داوودی تصریح کرد: تیمی ملی ایران در سطح 2 آسیا با تایلند، مالزی و چین هم گروه است.

داوودی از حضور نیافتن خبرنگاران برای پوشش این مسابقات انتقاد کرد و گفت: خوزستان یکی از تیم‌های قدرتمند راگبی و همیشه یکی از سه تیم برتر مسابقات کشوری است و هفت تا هشت نفر از بازیکنان خوزستانی عضو ثابت تیم ملی هستند.

وی در این رابطه تاکید کرد: خبرگزاری‌ها و صدا و سیما کمتر به پوشش مسابقات راگبی در کشور می‌پردازند و این رشته مورد کم لطفی مسئولان است.

داوودی در ادامه گفت: این ورزش از هیجان و انرژی بالایی برخوردار است اما از تلویزیون پخش نمی‌شود و به همین دلیل مردم شناخت کمتری نسبت به این رشته دارند و کمتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد