سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

نفرات برتر مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان و جوانان خوزستان معرفی شدند
ورزشی  3/2/1391  14:10:31
912-1481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نفرات برتر مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان و جوانان خوزستان که در سالن بوکس حضرت ولی‌عصر (عج) اهواز برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، مسابقات بوکس نوجوانان، سی‌ام و سی‌ویکم فروردین ماه با حضور 34 بوکسور از هشت شهرستان انجام شد.

در وزن 48 کیلوگرم فرزاد طاهری‌‌مهر از ایذه، در وزن 50 کیلوگرم عباس مختاری‌تاجیک از اهواز و در وزن 52 کیلوگرم محمد‌علی سالمی از امیدیه نفرات برتر اوزان خود شدند.

هم‌چنین در وزن 54 کیلوگرم، مهرداد قریشوندی از اهواز اول شد. در وزن 57 کیلوگرم رامین شاه‌پیری از ایذه در جایگاه اول ایستاد و در وزن 60 کیلوگرم حسن کعب از شوش به مقام اولی رسید.

در وزن 63 کیلوگرم امید احمدبلوطکی، ‌در وزن 66 کیلوگرم حامد غلامی و در وزن 70 کیلوگرم سید‌رشید علوی‌نیایی هر سه از اهواز در مکان اول ایستادند.

در وزن 75 کیلوگرم لقمان اسکندری‌سبزی از ایذه اول شد، در وزن 80 کیلوگرم میلاد دریس‌زایدی و در وزن 80+ کیلوگرم ابوالفضل کریمیان هر دو از اهواز به مقام قهرمانی دست یافتند.

هم‌چنین مسابقات قهرمانی بوکس جوانان خوزستان سی‌ویکم فرودین‌ماه و یکم اردیبهشت ماه با حضور 38 بوکسور از 10 شهرستان برگزار شد.

در وزن 49 کیلوگرم کاظم رشیدی‌اوندی، در وزن 52 کیلوگرم بیژن صالحی و در وزن 56 کیلوگرم میلاد اسماعیل‌وندی هر سه از دهدز در جایگاه اول قرار گرفتند.

هم‌چنین در وزن 60 کیلوگرم مسلم مقصودی‌مال‌امیری از ایذه اول شد، در وزن 64 کیلوگرم حسین شنبه‌پور از شوشتر در مکان اول ایستاد و در وزن 69 کیلوگرم سیدطاهر شریفی از دشت آزادگان به مقام قهرمانی رسید.

در وزن 75 کیلوگرم احمد موذن‌زاده و در وزن 81 کیلوگرم حامد سلیمانی هر دو از اهواز در جایگاه اول قرار گرفتند. در وزن 91 کیلوگرم عماد سلامات از امیدیه اول شد و در وزن 91+ کیلوگرم محمد راکی‌سلیمی از ایذه در مکان نخست ایستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد