سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی خوزستان

پیامدهای سفر چهره جنجالی برای استاندار ویژه

آمدن مشایی رییس دفتر ریاست جمهوری و جلسه با مدیران خوزستانی پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران حاشیه هایی برای استاندار ایجاد کرد و باعث انتقاداتی از سوی برخی از رسانه ها و چهره ها گردید.در همین زمینه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران و سایت هایی همچون سدید نیوز ، موج چهارم و خوزنیوز با انتشار مطالبی نسبت به این سفر انتقاد کردند.

انتقاد یک فعال دانشجویی از عملکرد استانداری خوزستان

خوز نیوز نوشت : مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با انتقاد از عملکرد استانداری خوزستان، بخصوص در تشکیل جلسه روز گذشته در این استانداری، گفت: در صورت ادامه رویه موجود از سوی استاندار خوزستان مجموعه حزب الله و مسئولان ارزشی جابجایی و تغییر استاندار را دنبال خواهند کرد.

حامد طونی با اشاره به جلسه روز گذشته مسئولان استانداری این استان با نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور گفت: جلسه روز گذشته رئیس ستاد راهیان نور با مسئولان استانی خوزستان به دعوت استانداری خوزستان برگزار شد.

وی ضمن انتقاد از برگزاری این نشست در استان شهید پرور خوزستان افزود: وجود زاویه فکری این استانداری با گفتمان اصولگرایی مسئله جدیدی نیست و علاوه بر‌ آن، ناکارآمدی مجموعه مدیریت اجرایی این استان گلایه و شکوه مردم را نیز به همراه داشته است.

وی جلسه با حضور لیدر و استاندار خوزستان را که در این استانداری برگزار شد را نیز در راستای نزدیکی فکری وی با لیدر جریان انحرافی دانست و گفت: پیش از این نیز برخی دیگر از مسئولان استانی از جمله رئیس سازمان ملی جوانان این استان به دلیل ارتباط با حلقه انحرافی توانستند از در پوشش حمایت استانداری از این سکوی پرش استفاده کنند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: استاندار خوزستان در حوزه اجرایی و عملیاتی نیز قصور و کوتاهی هایی را داشته به طوری که مجموعه های زیر نظر استاندار به دلیل عدم کنترل و نظارت صحیح در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و نظارت بر روند قیمت ها و نیز ناراآمدی در مسئله امنیتی موجب شده است که اهواز بیشترین آمار ارتکاب جرم در بین کلان شهرهای کشور را به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: به نظر می رسد استاندار خوزستان که رفته رفته از مجموع حزب‌اللهی و مسئولان ارزشی به دلیل زاویه فکری در حال طرد شدن استف با تشکیل این جلسه به دنبال تحکیم پایه‌های مدیرتی خود در استان، آن به هر بهایی و با استفاده ابزاری از بهای خون شهداست.

طونی در ادامه تصریح کرد: آنچه که مسلم است در صورت ادامه چنین رویه ای از سوی استاندار خوزستان مجموعه حزب الله و مسئولین مسئله ارزشی جابجایی و تغییر استاندار را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: خون شهدای عزیز ما در راه مقابله با استکبار جهانی و مقابله با اسلام آمریکایی ریخته شده است، حال شاهد آنیم کسی که دم از دوستی با مردم اسرائیل که سردرمدار استکبار جهانی است، می زند به دعوت این استانداری در جلسه تجلیل از خادمان شهدا شرکت می کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به حضور برخی از مدیران و مسئولان استانی در این جلسه خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان استانی که در این جلسه حضور داشتند و در صورتی که دلایل موجهی مبنی بر حضور خود در این جلسه ارائه ندهند، با راه حل‌های دیگر جنبش دانشجویی و در راس آنها بسیج دانشجویی در جهت اصلاح این مسائل روبه‌رو خواهند شد.

آقای حجازی، جریان منحرف جایگاهی در خوزستان شهید پرور ندارد

سایت سدید نیوز نوشت : با وجود هشدار های قبلی نسبت به نفوذ جریان منحرف در بدنه مدیریتی استان و گوشه گیر کردن نیروهای حزب اللهی, متاسفانه جریان انحرافی امروز با وقاحت تمام با نام شهدا با استاندار خوزستان دیدار می کند، که جای بسی تاسف است.

وی افزود : قبلا هم هشدار داده بودیم که حضور این افراد در استان خط قرمزامت حزب الله است و حضور این افراد قطعا خشم مردم را به همراه خواهد داشت که آتش این خشم دامن آقای حجازی استاندار محترم را هم خواهد گرفت.

وی در آخر افزود: جناب استاندار این گونه برنامه های شما بنظر از روی تغافل نیست و رویه پیش گرفته از سمت شما، فرسخ ها با خط منور شهادت فاصله دارد که چاره ی جز تغییرحضرتعالی را برای امت شهید پرور نمی گذارد.

چرا کسی که در مقابل مکتب شهداست به جلسه تجلیل خادمین شهدا فرا می‌خوانید

موج چهارم نوشت : در پی سفر لیدر جریان انحرافی به خوزستان و شرکت در جلسه تقدیر و تشکر از خادمان راهیان نور، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با انتقاد از مسئولان و استاندار، نامه ای سرگشاده صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

حکایت این سرزمین حکایت کربلاست، آنان که رفتند درهای آسمان را گشودند و آنان که مانده اند باید زینب وار زندگی کنند و صدای این خون ها را به گوش عالم برسانند و اینک ما جوانان دانشجو با تأسی از زینب کبری (س) با خدای خود عهد بسته ایم که تا خون در بدن داریم بر مسیر ولایت پایدار مانده و از خون پاک شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای محافظت کنیم.

امروز آن کسانی که می خواهند فرهنگ اسلام ناب محمدی را آلوده به خیالات وهم آلود و شیطانی خود کرده و اومانیسم و ناسیونالیسم شیطانی را به این ملت اسلامی تحمیل کنند، بدانند که فرزندان سید الشهدا (ع) بیدارند و اینجا را به گوری برای آن ها تبدیل خواهند کرد.

چگونه ممکن است ما زنده باشیم و بگذاریم نااهلان خون پاک شهدا را به لجن زار ثروت و قدرت که خود در آن غرق اند آلوده کنند. ما خشم انقلابی خود را در سینه نگه داشته ایم تا هر موقع که لازم باشد آن را بر سر زمامدار نااهل بکوبیم و این هشدار را به تمامی مسئولان این سرزمین می دهیم که مبادا کاری کنید که موجب خشم فرزندان امام خمینی و امام خامنه ای که همانا خشم خداست، قرار گیرید.

جناب آقای استاندار! هنوز لکه ننگین فساد اقتصادی بزرگ بر پیشانی دستگاه های اجرایی استان باقی است، چگونه این ذلت فرهنگی را هم از شما بپذیریم. انحراف فکری امروز شما و زاویه تان با گفتمان اصول گرایی مساله جدیدی نیست. هنوز برخورد حذفی شما با برخی مدیران ارزشی استان از حافظه تاریخی امت حزب الله پاک نشده است.

آقای استاندار! با چه توجیهی کسی را که در مقابل مکتب شهداست، به جلسه تجلیل خادمان شهدا فرا می خوانید؟ خون شهدای عزیز انقلاب در راه مقابله با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی ریخته شده است، چگونه و با چه توجیهی خون این عزیزان را با دعوت از شخصی که دم از دوستی با رژیم صهیونیستی می زند و خود مروج اندیشه های اسلام آمریکایی است، پایمال می کنید؟ آیا شهدای ما برای دفاع از ناسیونالیسم و باستان گرایی شهید شدند؟ آیا اعتقاد عمیق شهدا با نگاه پلورالیسمی هم خوانی دارد؟ وای بر احوال شما که برای کسب قدرت و ثروت، خون شهدا را به منابع ثروت و قدرت می فروشید و می خواهید فرهنگ این سرزمین را به باد دهید.

خوب بدانید که جوانان انقلابی بیدارند و در مقابل این اقدامات ساکت نخواهند نشست و با پیگیری جدی این موضوع خواهان آنند که تمامی کسانی که در این عمل شریک بوده اند پاسخگو باشند؛ وگرنه در صورت لزوم، اقدام به برخورد جدی با مسئول خرابکار و مسئولان ساکت خواهند کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد