سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبری از شادگان

انتقادهای بی سابقه نماینده شادگان ویژه

شادگانی ها هنوز آب خام کارون مصرف می کنند / بخش هایی از شادگان برق ندارد /چرا مسکن مهر شادگان عملیاتی نشده / بیکاری بیداد می کند/ آمارها با واقعیت مطابق نیست

شوشان : نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهم شادگان را با شهرستان‌های دیگر مقایسه کنم، باید بگویم که شادگان شهرستانی محروم است و با مشکلات عمده‌ای مواجه است.

عبدالله تمیمی اظهارکرد: واقعا خروجی جلساتی که خیلی از مسئولین یا در آن حاضر نیستند یا اگر باشند جوابشان شاید و احتمالا است، عملی می‌شود؟ که اگر پیگیری و عملی نشوند این جلسات در به بهبود شادگان نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

وی بیان کرد: شادگان از هر نظر محروم است که مهمتر از همه، موضوع آب شرب این شهرستان است.مردم این شهرستان هنوز آب خام کارون را مصرف کنند. بعضی از بخش‌های این شهرستان هنوز فاقد برق است.

نماینده مردم شادگان عنوان کرد: در بسیاری از شهرستان‌های استان موضوع مسکن مهر عملی شده اما چرا تاکنون مسکن مهر شادگان عملی نشده است؟ واقعا نمی‌دانم مشکل کار در کجاست؟ از استاندار تقاضا داریم با مسئولانی که به تعهدشان عمل نمی‌کنند با جدیت برخورد کند.

وی با اشاره به این‌که مسئولان در جلسات فقط می‌خواهند مشکل کار را از گردن خودشان بردارند و به دوش دیگری بیاندازند، افزود: شادگان واقعا محروم است و بحران بیکاری در آن بیداد می‌کند. خیلی از مسئولان خروجی جلسات را در نظر نمی‌گیرند و مصوبات تعیین شده را اجرایی نمی‌کنند. در واقع اگر در این جلسات و کارگروه‌ها به نتیجه لازم نرسیم و مشکلات عمده‌ای را که درا ین شهر وجود دارد حل نکنیم یک بحران در شادگان به‌وجود خواهد آمد.

تمیمی تصریح کرد: شادگان در کشاورزی یک قطب است اما آیا مشکل آب و زمین‌های زهکشی آن را برطرف کرده‌ایم. مشکل دیگر شادگان مسئولان پروازی این شهرستان است که آن‌طور که باید به فکر شهرستان نیستند. از سوی دیگر حتی تعداد پزشکان در شادگان نیز اندکی است و ما در این زمینه نیز در مضیقه هستیم.

وی وضع بیمارستان‌های این شهرستان را بسیار نامناسب عنوان و اظهار کرد: من نمی‌خواهم خدمات دولت را که واقعا کار کرده است، سیاه‌نمایی بدانم ولی واقعا معدل خدمتش به شادگان در مقایسه با شهرستان‌های دیگر کم است. ما، مسئولان استان باید خدایی برای شادگان کار کنیم چرا که مسئولیم و آن دنیا باید حساب پس دهیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: من از اغلب ادارات این شهرستان راضی نیستم زیرا محرومیت در این شهرستان از هر جنبه نسبت به شهرستان‌های دیگر استان بیداد می‌کند؛ خیلی از آمارهایی که در جلسات گفته می‌شود با واقعیت مطابقت ندارد. مدیرکل فلان ارگان فقط در جلسه حاضر می‌شود و بعد سوار ماشین شده و به اهواز می‌رود، آن وقت این شادگان می‌ماند و مشکلات فراوانی که دارد.

تمیمی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ما به روستاها بروند و مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند قطعا به فکر برطرف کردن آن‌ها خواهند بود ولی این‌که به صورت دفتری و کتابی باشد فراموش خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد