سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار میراث فرهنگی استان

یک دوستدار میراث فرهنگی گفت: گنجینه آب ایران در شرایط کنونی برای آغاز به کار در پل تاریخی گرگر نیازمند مجوز ترک تشریفات است.

مجتبی گهستونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پل گرگر شوشتر از چهار ماه قبل تحویل گنجینه ملی آب ایران شده است و در شرایط کنونی باید برای این سازمان به دلیل طولانی شدن مسیر اداری مجوز ترک تشریفت صادر شود.

وی افزود: در شرایط کنونی این پل تحویل گنجینه ملی آب ایران شده است و به این دلیل با صدور مجوز ترک تشریفات مشکلات اداری این پل برای آغاز به کار پیمانکار برطرف می‌شود.

این دوستدار میراث فرهنگی درباره شرایط موجود در این پل گفت: این پل در شرایط کنونی تحت نظر پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر است و مجری طرح گنجینه آب ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: گنجینه ملی آب در شرایط کنونی تنها منتظر مجوز رسمی است و پس از صدور مجوز کار خود را با سرعت آغاز خواهد کرد.

گهستونی با اشاره به اینکه پایگاه سازه‌های آبی و گنجینه آب باید برای رفع مشکل این پل با هم همکاری تنگاتنگی داشته باشند، گفت: باید برای سرعت عمل بیشتر مرمت این پل این دو مجموعه با هم همکاری زیادی داشته باشند و در این باره باید کوشید تا مقدمات کار فراهم شود.

این دوستدار میراث فرهنگی تاکید کرد: مسئولان استانی برای صدور این مجوز باید تلاش بیشتری کنند تا زمان برای صدور این مجوز کوتاه‌تر شود؛ البته نماینده ولی فقیه در استان در این باره تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد