سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی استان

استاندارخوزستان:
نمایشگاه توانمندی های تولیدی خوزستان در منطقه آزاد اروندبرپا می شود
 
اهواز- استاندار خوزستان گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و کشاورزی خوزستان در سال 1391 ، دهم اردیبهشت ماه در منطقه آزاد تجاری صنعتی اروندبرگزارمی شود.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر 'سیدجعفر حجازی' پنج شنبه در نشست کارگروه کشاورزی ماهشهر افزود: این نمایشگاه دهم اردیبهشت ماه امسال در منطقه آزاد اروند به مدت سه روز برگزار خواهد شد که تجار و سرمایه‌گذارانی از عراق و کویت از آن بازدید خواهند کرد.
استاندار خوزستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولید و سرمایه ملی و نیز ایجاد رقابت سالم عنوان کرد و ادامه داد: تولیدکنندگان ملی با اولویت استان در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
وی یادآور شد: از کشور عراق و کویت دعوت شده است تا از این نمایشگاه بازدید داشته باشند تا با توانمندی‌های استان بیشتر آشنا شوند و سرمایه‌گذاران به ایجاد سرمایه گذاری در استان ترغیب شوند.
دکتر حجازی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان استان خوزستان برای حضور هرچه بهتر در بازارهای کشورهای منطقه عنوان نمود.
منطقه آزاد اروند در بخشی از محدوده شهرهای آبادان و خرمشهر واقع شده و تاکنون چندین نمایشگاه تولیدی و صنعتی در آن برپا شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد