سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر پزشکی

پرتقال تامسون بر DNA بدن تاثیر داشته و ساختار آن را تغییر می‌دهد

یک عضو انجمن تحقیقات طب سنتی دانشگاه تهران گفت: نیازی به واردات داروهای تجویزی طب استعماری نوین در سال" تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" وجود ندارد.

دکتر "محمدرضا نصرتی"، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، وقتی کشورمان برخوردار از طبی است که تا صد سال پیش تمامی بیماریها را به وسیله آن درمان می‌کرد، دیگر چه نیازی به واردات طب استعماری غرب که تمامی داروهای آن منشاء خارجی است، داریم؟

وی در این رابطه ادامه داد: وقتی برخوردار از علم و اطبایی هستیم که با منشاء گیاهی تمامی بیماریها را درمان می‌کنند، چرا آن را احیا نکنیم و به سراغ واردات داروهای شیمیایی برویم؟

وی عدم استفاده از تغذیه براساس خاستگاه و طبیعت بدن را یکی از علل کاهش عمر و ایجاد بیماری خواند و اظهار کرد: هر منطقه و حتی هر شهر کشورمان بر اساس نیاز بدن دارای غذاهای مخصوص به خود است، اما متاسفانه هم اکنون شاهد آن هستیم که منوی تمامی رستورانهای ایرانی شبیه به هم بوده و همیشه چند نوع غذای مشابه در آنجا سرو می‌شود.

نصرتی همچنین افزود: هر منطقه جغرافیایی دارای بیماری خاص و بالطبع گیاهان مخصوص به خود است، اما متاسفانه به جای درمان بیماریها با گیاهان منطقه، رو به درمان به وسیله داروهای شیمیایی آورده‌ایم.

این پزشک با تاکید بر اینکه تجویز یک نوع دارو برای همه انسانها پاسخگوی نیاز همه افراد نیست، خاطرنشان کرد: انسانها دارای چهار مزاج متفاوت دموی، صفراوی، سوداوی و بلغمی هستند و هر مزاج متفاوت داروی خاص خود را دارد.

این فعال مطالعات تاریخ پزشکی و طب اسلامی با اشاره به عادتهای تغذیه‌ای ناصحیح در مردم و استفاده از میوه‌ها و حبوبات غیرارگانیک(طبیعی)، گفت: هم اکنون 90 درصد ایرانیان هر روز یک وعده برنج که غذایی پرحجم، دیر هضم، دارای طبع سرد و نشاسته بسیار است، مصرف می‌کنند که به نوبه خود به سلامتی افراد آسیب وارد می‌کند.

وی همچنین با اشاره به مضرات پرتقال تامسون، افزود: استفاده از میوه‌ای مانند پرتقال تامسون که به صورت هورمونی پرورش می‌یابد، بر روی DNA بدن تاثیر داشته و ساختار بدن را تغییر می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد