سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در نوروز 91 صورت گرفت
بازدید بیش از 4.5 میلیون مسافر نوروزی از اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرستان اهواز از سفر بیش از 4.5 میلیون نفر به این شهر در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازدید بیش از 4.5 میلیون مسافر نوروزی از اهواز

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه حدود 90 درصد از مسافران نوروزی به خوزستان به اهواز سفر و یا این شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، گفت: از 25 اسفند ماه 90 تا کنون بیش از 4 میلیون و 500 هزار نفر به اهواز سفر کرده‌اند.

وی افزود: مسافران نورزی به اهواز در محل‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده بود، اسکان یافتند که شامل پارک کارون (مجاور پل پنجم اهواز)، نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و مدارس بود.

فرماندار اهواز ادامه داد: 2 هزار و 500 کلاس و 260 واحد آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده بود که با توجه به استقبال قابل توجه مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز امسال، واحدهای آموزشی به حدود 300 واحد افزایش یافت.

به گفته وی، علاوه بر اماکن پیش‌بینی شده، با توجه به امنیت خوبی که در شهر حاکم بود، مسافران نوروزی از تمام پارک‌ها به ویژه پارک‌های ساحلی و لاله برای اسکان استفاده کردند.

فدعمی همچنین با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده از مسافران نوروزی به اهواز، بیشترین رضایت مهمانان را از فضای زیبای شهر عنوان کرد و گفت: به اعتقاد اغلب مسافران اهواز امسال متمایز از سال‌های گذشته بوده و چهره شهر تغییر یافته است.

وی افزود: امنیت و نظافت شهر نیز از دیگر موارد رضایتمندی مسافران نوروزی به اهواز عنوان شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: علاوه بر نورپردازی‌های زیبایی که شهر اهواز در نوروز امسال شاهد بود، شهروندان نیز در حفظ پاکیزگی و نظافت عمومی شهر همکاری خوبی داشتند که باعث شد چهره شهر زیباتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد