سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد
کاهش 42 درصدی تلفات تصادفات در نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش 42 درصدی کشته‌های تصادفات در جاده‌های استان در تطعیلات نوروز امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 42 درصدی تلفات تصادفات در نوروز

قاسم قدرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز گفت: فوت شدگان تصادفات جاده‌های بین شهری خوزستان در تعطیلات نوروز امسال 42 درصد کاهش یافتند.

وی افزود: از 25 اسفند ماه 90 تا 13 فروردین ماه امسال همچنین تعداد مجروحان تصادفات 54 درصد و آمار تصادفات منجر به خسارت نیز 19 درصد کم شده است.

عضو کمیته ایمنی راه‌های خوزستان بیشترین عامل تصادفات امسال را تجاوز به چپ، عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات جاده‌ای در محورهای اهواز- اندیمشک، اهواز ـ سوسنگرد و مسیرهای منتهی به شهر اندیمشک، همچنین محور رامهرمز به هفتکل، ایذه و دهدز و مسیرهای منتهی به بهبهان رخ داده است.

قدرتی در ادامه در مورد علت کاهش تصادفات نسبت به نوروز سال گذشته اظهار کرد: امسال از قانون جدید راهنمایی و رانندگی به عنوان بهترین ابزار برای کاهش حوادث استفاده شد. به طرز گسترده و وسیع تمام نیروهای پلیس و امکانات بسیج شدند. همچنین همکاری مردم و ترمیم برخی نقاط حادثه خیز تأثیر به‌سزایی در کم شدن تصادفات داشته است.

وی با تأکید بر اینکه تصادفاتی که در نوروز امسال اتفاق افتاده بر اثر خطاهای انسانی بوده، افزود: قانون جدید راهنمایی و رانندگی در این مورد بازدارنده بوده و پلیس در طول تعطیلات با رانندگان پرخطر مقابله کرده است.

قدرتی با بیان اینکه 800 خودرو و 450 موتورسیکلت توقیف شده‌اند، گفت: در طول سال گذشته 275 جلد گواهینامه و در طول تعطیلات 18 جلد گواهینامه از رانندگان پرخطر و افرادی که نمره منفی آنها به حدنصاب رسیده بود، ضبط شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد