سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

گرما به آبادان سلام کرد  

با وجود اینکه امسال گرما کمی دیرتر به سراغ آبادانی‌ها آمده اما این روزها ظهرها صدای روشن کردن کولرهای گازی به آسانی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس با آغاز فروردین‌ماه موج گرما به تدریج در حال ورود به آبادان بوده و روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود.
 
افزایش درجه هوای منطقه با نم‌نم باران‌های بهاری شکل مطلوب‌تری به خود گرفته اما این شتری‌ است که هر سال دم در خونه هر آبادانی می‌خوابد؛ البته با وجود اینکه امسال گرما کمی دیرتر به سراغ آبادانی‌ها آمده اما این روزها ظهرها صدای روشن کردن کولرهای گازی به آسانی شنیده می‌شود.
 
گرد و غبار هم در تعطیلات نوروز دست از سر مردم این دیار برنداشت و غافلگیرانانه و وقت و بی‌وقت در خانه هر آبادانی را می‌زد.
 
جالب است تعطیلات نوروز که به پایان رسید، گرما هم به آبادان سلام کرد گویی او نیز می‌داند باید روز نو و روزی نو را آغاز کند!
 
*افزایش 2 درجه‌ای دمای هوای آبادان
 
رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای منطقه 31 و کمترین آن 16 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
 
وی افزود: دمای فعلی هوای آبادان نیز 25 درجه سانتیگراد است.
 
به گفته سعید ابراهیمیان دمای هوای آبادان رو به گرمای بیشتری بوده و این میزان نسبت به روز گذشته با افزایش دو درجه‌ای همراه بوده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین بیشترین میزان رطوبت هوای منطقه در 24 ساعت گذشته 57 و کمترین 13 درصد گزارش شده است.
 
رئیس اداره هواشناسی آبادان بیان کرد: رطوبت فعلی و حاکم بر منطقه 26 درصد است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد