سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر شرایط مطلوب تیم‌مان حفظ شود می‌توانیم تا پایان فصل خود را جزو یک سوم بالای جدول جای دهیم.

 
علیرضا خلیلی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که تمرینات تیم  از پنجم فروردین‌ماه آغاز شده است،‌ اظهارداشت: بیشتر بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها امید شریفی‌نسب مصدوم است که دچار کشیدگی عضله شده و احتمال دارد در چند دیدار برای ما بازی نکند. رضا خالقی‌فر نیز که از مصدومیت رنج می‌برد، اکنون آماده شده و در اختیار تیم است.
 
وی خاطرنشان‌کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌کردیم، اردوی کیش خیلی برای تیم موثر بود و توانستیم از دو بازی چهار امتیاز بگیریم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان بیان‌‌کرد: شناخت سرمربی از تیم خیلی بیشتر شده است و این مساله‌ای بود که ما به شدت به آن نیاز داشتیم ولی اکنون روی دور خوبی افتاده‌ایم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم همین روند را تا جایی ادامه دهیم که بتوانیم به خواسته‌ خود که صعود به بالای جدول است، برسیم و رسیدن به این مهم تنها همت بازیکنان را طلب می‌کند.
 
خلیلی‌نیا افزود: تیم ما در سه بازی خانگی با تیم‌های ذوب‌آهن، استقلال و نفت تهران در حالی بازی می‌کند که در دور رفت همه این تیم‌ها را شکست داده است و امیدواریم در این دیدارها نیز بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم.
 
وی درخصوص فروش پیراهن سی و نهمین سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: این پیراهن به امضای تمام بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه درآمده است که در حرکتی نمادین برای اولین بار در این باشگاه انجام می‌شود.
 
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه‌داد: این پیراهن به مزایده گذاشته شده و اکنون قیمت‌های پیشنهادی نیز به ما داده شده که بالاترین آن پیشنهاد یک شرکت به مبلغ سه میلیون تومان بوده است  ولی باید تا پایان تاریخ اعلام شده صبر کنیم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: مبلغی که از فروش این پیراهن به دست می‌آید از طرف باشگاه به بهزیستی اهدا می‌شود. این پیراهن پیش از این‌که به فروش برسد در موزه آبادان به نمایش گذاشته شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد