سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز

مسؤول انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز:

میزان بازدید از چشمه‌های قیر و تش‌کوه قابل تصور نبود

» سرویس: استان ها - خوزستان
38571.jpg

مسؤول انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز گفت: چشمه‌های قیر و تش‌کوه بیش‌ترین میزان بازدید را در روزهای آغازین تعطیلات نوروز داشتند.

"منصور معتمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: مهمانان زیادی از سراسر کشور به مناطق گردشگری رامهرمز آمده‌اند اما 2 منطقه تش‌کوه و چشمه‌های قیر بیش‌ترین میزان بازدید را داشتند.

وی افزود: این استقبال در نتیجه معرفی مناطق گردشگری رامهرمز از طریق صدا و سیما و مصاحبه‌هایی است که اعضای انجمن در خصوص جاذبه‌های گردشگری این شهر داشته‌اند.

معتمدی اظهار داشت: کوهستانی بودن جاده تش‌کوه برای تمام بازدیدکنندگان جالب بود و آن‌ها را بهت زده کرد. جذابیت چشمه‌های قیر نیز گردشگران را به این منطقه آورد.

مسؤول انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز، در معرفی دیگر جاذبه‌های گردشگری رامهرمز به گردشگران، گفت: بنای بقعه اما‌م‌زاده سید حسین‌ زاهدون معماری بسیار زیبایی دارد که آن را برای بازدید پیشنهاد می‌کنیم. این بقعه در حاشیه رودخانه است و معماری بسیار زیبایی دارد. امام‌زاده بی‌بی‌تاج (گوهرتاج) نیز که به همت اداره اوقاف مرمت و بازسازی شد از مکان‌های دیدنی رامهرمز است که در نزدیکی شهر است و چشمه‌زارهای زیادی در اطراف آن وجود دارد.

معتمدی یادآور شد: استقبال از این مناطق نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود. البته بازدید از موزه‌ عمارت صمیمی به دلیل عملیات بازسازی امکان‌پذیر نیست و این به دلیل اهمیت کار بازسازی و مسایل امنیتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد