سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر کشوری

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا کشور خبر داد
کشف 70 تن مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا کشور گفت: 70 تن مواد مخدر از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور کشف و ضبط شد.

خبرگزاری فارس: کشف 70 تن مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از مرزبانی آذربایجان غربی سید عباس عطایی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان کشور بیش از 70 تن مواد مخدر که قاچاقچیان قصد داشتند آن‌ها را از مرزهای شرقی وارد کشور کنند کشف و ضبط شده است.

وی افزود: سال گذشته یک‌هزار میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز هنگ‌های مرزبانی کشور اختصاص یافته است و امسال نیز این میزان اعتبار به این بخش اختصاص می‌یابد.

عطایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 70 درصد مرزهای کشور تحت کنترل کامل هنگ‌های مرزی ناجا قرار دارد و در دو سال اخیر اقدامات چشمگیری برای پوشش کامل مرزها صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر مرزی بیان کرد: بیش از 90 درصد تجهیزات و ماشین‌آلات مهندسی در واحدهای مرزی کشور با انجام اقدامات جاده‌ای و ترمیمی همکاری تنگاتنگی با وزارت راه و ترابری انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: حوزه دریابانی کشور به خودروهای اپتیکی و الکترونیکی مجهز شده‌اند و این تجهیزات در سه ماهه نخست امسال در اختیار دریابانی قرار می‌گیرد.

عطایی با بیان اینکه در حوزه مرزبانی ارتباط خوبی با کشورهای همسایه داریم گفت: با ایجاد هماهنگی‌های لازم شاهد ایجاد امنیت پایدار در تمام مناطق مرزی کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به ایجاد فضای معنوی در مناطق مرزی تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف در مناطق مرزی برای مرزنشینان بستر مناسبی در ایجاد تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین مرزبانان و مرزنشینان منطقه را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا کشور خاطر نشان کرد: مرزبانان و ایثارگران عرصه تلاش و فداکاری همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از کیان مقدس کشورمان از جان و مال و ناموس خود گذشته و از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد