سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

آبشارهای شوشتر پربیننده‌ترین بودند
فرهنگی و هنری 9/1/1391 11:52:48
911-2280-5 کد خبر
RSS :: پرینت

یک دوستدار میراث فرهنگی گفت: امسال استقبال مهمانان نوروزی از شوشتر به نسبت سه سال اخیر خیلی بهتر بود.

هادی سرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان بیان کرد: با وجود این‌ که در حوالی آبشارهای شوشتر چند مکان ویژه پارکینگ تدارک دیده شد اما بازدید از این منطقه به حدی بود که مسافران با کمبود مکان مواجه می‌شدند. البته با توجه به وضعیت جوی قبل از عید و گرد و خاکی که وجود داشت تصور می‌کردیم که این وضعیت بر ورود مسافران تاثیر‌ بگذارد اما در حال حاضر هم هوا خوب است و هم استقبال مسافران.

سرابی، در خصوص پربازدیدترین مناطق شوشتر، گفت: آبشارها بیش‌ترین بیننده را داشته‌اند و مسافران از بازار و بازارچه‌ واقع در کاروان‌سرای افضل دیدن کردند.

او خاطرنشان کرد: در هر کدام از سایت‌ها از جمله قلعه سلاسل، آبشارها و کاروان‌سرای افضل نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه عکس، نقاشی، صنایع‌دستی و معرق‌کاری برپا شده است که این‌ها نیز با استقبال خوبی مواجه شد و حتی اگر خریدی صورت نگیرد اما مسافران از این مکان‌ها بازدید می‌کنند.

این دوستدار میراث فرهنگی توضیح داد: با توجه به این‌ که مدتی است اداره میراث فرهنگی وضعیت بودجه بدی دارد اما با این حال امسال بروشور کلی چاپ شد که شامل نقشه و معرفی آثار تاریخی شهر بود و این اقدام خیلی خوبی بود و مردم راضی هستند.

وی یادآور شد: آبشارها امسال پر آب هستند که این باعث جلب نظر مسافران شد. در واقع آن‌ چه که از دست مسؤولان و دست‌اندرکاران به صورت کارهای بدون هزینه و موظفی برآمد انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد