سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان

مدیر میراث فرهنگی شادگان:

زیبایی منحصر به فرد تالاب شادگان، گردشگران زیادی را به این منطقه کشانده است

سرویس : استان ها - خوزستان
38625.jpg

مدیر میراث فرهنگی شادگان گفت: زیبایی منحصر به فرد تالاب شادگان، گردشگران زیادی را به این منطقه کشانده است.

"عبدالله آلبوخنفر" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، بیان کرد: تالاب شادگان منطقه اصلی گردشگری شادگان است که جاذبه‌های زیادی دارد و گردشگران معمولا برای دیدن این منطقه می‌آیند.

وی اظهار کرد: ما در این شهرستان جاذبه‌های دیگری از جمله نخلستان‌ها، رودخانه‌های کارون و جراحی و پارک‌ها را نیز داریم که زیبایی خاص خود را دارند ولی این‌ها نسبت به تالاب جاذبه‌های کم‌تری دارند. با توجه به این‌که در کشور چنین تالابی وجود ندارد معمولا گردشگران به این منطقه می‌آیند.

آلبوخنفر، در خصوص خدمات ارایه شده از سوی اداره میراث فرهنگی شادگان در ایام نوروز، گفت: امسال بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در صراخیه راه‌اندازی شد و به تازگی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه را در این منطقه ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: آلاچیق‌های سنتی نیز مانند سال گذشته دایر هستند و برای استراحت مسافران تدارک دیده شده‌اند.

مدیر میراث فرهنگی شادگان خاطرنشان کرد: هر کسی به تالاب شادگان آمد خوشحال شد چرا که این منطقه برای آن‌ها جذاب است و مطمئنا میزان ورود گردشگران به این منطقه در روزهای پایانی تعطیلات نوروز بیش‌تر خواهد شد.

وی یادآور شد: نخلستان‌های شادگان و حاشیه کارون از اهواز تا دارخوین زیبا است. در این شهر، پارک‌ها، رودخانه جراحی، امام‌زاده‌ها و قدم‌گاه‌ها جاذبه‌های خوبی دارند اما به آن‌هایی که تاکنون به شادگان نیامده‌اند توصیه می‌شود به این شهر بیایند و تالاب را از نزدیک ببینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد