سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان: نامگذاری امسال مسئولیت سنگینی برعهده همه نهاده است / مردم پولشان را در جیب خارجی ها نریزند

شوشان: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امسال یکی از بزرگ ترین فرصت هایی است که می توان در بخش اقتصاد نقش آفرینی های زیادی داشته باشیم.

 به گزارش شوشان و به نقل از رسا، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: امسال رهبر معظم انقلاب مسئولیتی مهم و سنگین را برعهده آحاد ملت نهاده اند و مسؤولان هم هر کدام به نوبه خود وظایفی در این زمینه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: امسال یکی از بزرگ ترین فرصت های است که می توان در بخش اقتصاد نقش آفرینی های زیادی را در این عرصه پیاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما باید توجه داشته باشند که پولشان را در جیب خارجی ها نریزند، امیدواریم که همه ما بتوانیم از عهده امتثال اوامر مقام معظم رهبری برآییم.

حکم رهبری بر همه حتی مراجع واجب الاتباع است

آیت الله موسوی جزایری به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کلام رهبری گاهی اوقات مانند صادر کردن فتوا و در بعضی مواقع حکم است و اگر حکم بود بر همه واجب الاتباع است، یعنی بر مجتهدین و مراجع تقلید هم لازم است که اطاعت کنند و ما از فرمایشات اخیر ایشان بوی حکم را استشمام کردیم، این رو کسی نمی تواند بگوید من در این زمینه مقلد مرجع دیگری هستم.

وی تاکید کرد: با تصریحاتی که مقام معظم رهبری درباره تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و خرید کالای ایرانی داشتند، دیگر عذری برای کسی باقی نمی ماند که خلاف این سخنان عمل کند.

وی تصریح کرد: سالی که پیش روی ما است برای بالا بردن کیفیت تولید و جلب رضایت مردم، سالی توام با تلاش و کوشش خواهد بود که با توجه به فرمایش رهبر انقلاب باید محصولی در کشور تولید شود که مردم پول خود را به جیب خارجی ها نریزند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خاطرنشان کرد: بی کیفیت و نامرغوب بودن تولیدات داخلی نباید بهانه ای شود تا مردم به سوی محصولات خارجی رو بیاورند، این بهانه خوبی نیست، امروز تکلیف روشن است نباید به سراغ محصولات خارجی برویم مگر اینکه آن محصول را در کشور نداشته باشیم، اما این که بگوییم کالای ایرانی مرغوب نیست و به سمت خرید کالای خارجی برویم کار درستی نیست، ولی می توانیم درباره کیفیت کالای ایرانی اعتراض و شکایت داشته باشیم.

وی در فراز پایانی سخنانش تصریح کرد: سخنان رهبری مسؤولیت سنگینی را متوجه تولید کنندگان کرده است، که سعی کنند تولیدات مرغوب به مردم ارائه دهند، باید این محصولات در حدی باشد که اعتماد مردم را جلب کند، بر اساس اطلاعات ما در برخی اقلام کیفیت خوبی بدست آورده ایم اما در برخی دیگر همچنان در ابتدای راه هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد