سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

کارون در آستانه خشکی / دست های پنهان برای انتقال آب کارون / رئیس‌جمهور صدای اعتراض مردم خوزستان را بشنود

شوشان: رودخانه کارون که عامل اصلی ادامه زندگی در استان خوزستان است، در مدت اخیر آنقدر ضعیف و خشک شده که ستون فقرات آن معلوم است ولی در این میان، چه دست‌های پنهانی هست که مجوز انتقال آب کارون را صادر می‌کند؛ این برای نمایندگان جای سؤال دارد؟!

برخی کارهایی که دولت در خوزستان انجام می‌دهد، جسورانه است و صدای اعتراض مردم این استان را در می‌آورد. به گزارش شوشان، ناصر سودانی با اشاره به این‌که جریان یافتن رودخانه‌ای در هر جایی ناشی از اراده و مشیت الهی است، افزود: یکی از این کارها که باعث اعتراض مردم شده، انتقال آب کارون به دیگر استان‌ها با هدف مصارف کشاورزی است که به‌ طور قطع به صلاح استان و کشور نیست و بی‌گمان، غیر از زیان نتیجه دیگری برای مردم استان به همراه ندارد. این نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: رودخانه کارون که عامل اصلی ادامه زندگی در استان خوزستان است در مدت اخیر، آنقدر ضعیف و خشک شده که ستون فقرات آن معلوم است، ولی در این میان، چه دست‌های پنهانی هست که مجوز انتقال آب کارون را صادر می‌کند برای نمایندگان جای سؤال دارد؟!

عضو کمیسیون انرژی مجلس از رئیس‌جمهور خواست که صدای اعتراض مردم خوزستان را بشنود و مانع از انتقال آب کارون به سایر استان‌ها شود، زیرا در اوضاع کنونی، استان خوزستان بیش از هر مکان و زمانی به آب کارون نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد