سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

هواشناسی خوزستان هشدار جدی داد
تا پنج شنبه باران و تندباد در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: هوا در استان خوزستان از فردا تا پنج شنبه همراه با باران و تند باد خواهد بود و پس از آن نیز باران شدید در استان وجود خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: تا پنج شنبه باران و تندباد در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت:  تحلیل داده‌ها و نقشه های پیش بینی عددی این اداره کل نشان دهنده شکل گیری یک سامانه ناپایدار بر روی استان است که باعث وزش باد و رگبار پراکنده، مواج شدن دریا و احتمالا وزش گرد و غبار خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه دار بودن این شرایط در استان تاکید کرد: این وضعیت تا پنج شنبه ادامه خواهد داشت و مجدداً سامانه بارش‌زای دیگری از روز جمعه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بارش آن مطلوب ارزیابی می‌شود و جزئیات آن در اطلاعیه بعدی به آگاهی خواهد رسید.

دهملایی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه با تضعیف زبانه پرفشار و به تدریج نفوذ و استقرار زبانه کم فشار در منطقه شاهد افزایش ابر و به تناوب بارش باران تا اواخر هفته جاری خواهیم بود، لازم به ذکر است برای روز سه شنبه وزش باد قابل ملاحظه در منطقه دور از انتظار نخواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط آب و هوایی تأکید کرد: آسمان استان صاف همراه با غبار محلی و از اواخر وقت با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار محلی از اواخر وقت افزایش ابر جهت باد، شمال غربی سرعت باد، 15تا30کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 29.4 و ایذه با 2.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط آب و هوایی شهرستان اهواز افزود: حداکثر دمای اهواز به 29 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد