سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حادثه رانندگی در محور اهواز - خرمشهر پنج کشته برجای گذاشت
 
اهواز- فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: در جریان حادثه رانندگی بعداز ظهر روز شنبه در محور اهواز - خرمشهر پنج تن در دم کشته و سه نفر نیز مجروح شدند.
 
سرهنگ' قاسم قدرتی' روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در اثر سبقت غیرمجاز یک دستگاه پژو 405 و برخورد با یک دستگاه خودرو پراید روی داد و در جریان آن پنج سرنشین خودرو سواری پژو جان باخته و سه نفر از سرنشینان پراید نیز مصدوم شدند.
وی علت بروز این حادثه را سبقت غیرمجاز و گردش به چپ خودرو سواری پژو 405 عنوان کرد.
سرهنگ قدرتی از تمامی رانندگان و مسافران نوروزی که در محورهای مواصلاتی خوزستان تردد می کنند خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، صبر و حوصله در رانندگی را اولویت نخست خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی خستگی و خواب‌آلودگی را مهمترین عامل وقوع حوادث در جاده‌های استان عنوان کرد.
فرمانده پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه میزان ترافیک ورودی به استان خوزستان در نوروز 1391نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است افزود: از 25 اسفندماه تا چهارم فروردین ماه 15 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر کاهش نشان می دهد.
وی شمار مصدومان و مجروحان حوادث رانندگی در این مدت را 32 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل 68 نفر کاهش داشته است.
پیش بینی شده در تعطیلات امسال حدود سه میلیون نفر از کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی از استان خوزستان دیدن کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد