سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

شهردار آبادان خبر داد:
آبادان مهمان‌نوازترین شهر در نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: رضایتمندی مهمانان نوروزى در شهر آبادان در روزهای گذشته به گونه‌ای بوده که این شهر عنوان «مهمان نوازترین شهر» را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری فارس: آبادان مهمان‌نوازترین شهر در نوروز

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: خدمات‌دهى در کمپ‌های نوروزی از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و طبق نظرسنجی‌ها، تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری در این کمپ‌ها رضایت خاطر چشمگیر مسافران را فراهم آورده است.

 

*کیوسک "از من بپرس" ویژه مهمانان نوروزی

وی افزود: استقبال از مهمانان نوروزی با گل و شیرینی در مبادی ورودی شهر و کمپ‌های نوروزی و نیز ارائه بروشور شامل نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری شهری در کیوسک‌های «از من بپرس» به صورت روزانه از اقدامات این ستاد در راستای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی بوده است.

 

*برپایی تورهای گردشگری

شهردار آبادان ادامه داد: برپایی تورهای گردشگری شهری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهر به ‌صورت رایگان ویژه مسافران نوروزی نیز با استقبال و رضایت مهمانان همراه بوده است.وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری اتوبوسرانی آبادان اجرایی شده، تصریح کرد: اتوبوس‌ها با استقرار در محل کمپ ویژه مهمانان نوروزی، مسافران را برای بازدید به مناطق مختلف گردشگری شهر از جمله مسجد رنگونی‌ها، موزه آبادان، یادمان شهید تندگویان، بازار ماهی، بازار ته‌لنجی و ... می‌برند.

 

*قایق‌رانی بر آب‌های بهمنشیر

شیرازی ضمن تقدیر از مهمانان نوروزى که جزیره آبادان را براى ایام تعطیلات سال نو انتخاب کرده‌اند، گفت: برای رفاه حال مهمانان نوروزی قایقرانی تفریحی در نظر گرفته شده و قایق‌هایی برای تفریح بر روی رودخانه بهمنشیر در کنار پل ایستگاه هفت، در اختیار مهمانان و شهروندان آبادانی قرار گرفته است.وی عنوان کرد: علاوه بر این در روزهای آینده یک فروند کشتی تفریحی برای گشت آبی به این مجموعه می‌پیوندد.

 

*برپایی جشنواره اقوام ایرانی

مدیر سامانه شهری آبادان، برپایی جشنواره بزرگ فرهنگ و آداب اقوام ایرانی به مدت هفت شب، برپایی سفره هفت سین بزرگ به همراه مسابقه انتخاب زیباترین سفره هفت سین نوروزی، مسابقه روزانه حل جدول ویژه عموم و مسابقه محله ویژه کودکان و نوجوانان و... را از دیگر برنامه های شهرداری آبادان در این ایام ذکر کرد.

 

*استقرار کمپ مجهز مسافران نوروزی

وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری برای اسکان گردشگران در سطح شهر آبادان فعالیت‌های بسیار زیادی صورت گرفته، گفت: گردشگران و مسافرانی که به این شهر وارد می‌شوند با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش در اماکن اقامتی مانند کمپ‌های موقت، مدارس، خوابگاه‌ها، مهمانسراها و هتل‌ها اسکان داده شده‌اند.شیرازی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در ستاد نوروزی آبادان اظهار امیدوارى کرد که سفر میهمانان نوروزى به آبادان، پایتخت مقاومت براى آنان خاطره انگیز و بیاد ماندنى باشد.آبادان در ایام نوروز میزبان انبوه هموطنانمان که از اقصى نقاط میهن اسلامى براى استفاده از هواى بهارى، جاذبه های خاص گردشگرى، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید به این شهر سفر کردند، است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد