سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
آغاز بارندگی از اواسط هفته در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارندگی در استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: اواسط هفته برای خوزستان بارش‌های خوبی در راه است.

خبرگزاری فارس: آغاز بارندگی از اواسط هفته در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز گفت: در نقشه های سطح زمین طی امروز و فردا ریزش هوای خنک بر روی استان ادامه دارد.

وی افزود: با جایگزینی زبانه های سیستم کم فشار جنوبی با افزایش ابر و سپس بارندگی برای اواسط هفته جاری مواجه می‌شویم مضافا اینکه از فردا خط ناپایدار نیز تقویت شده و به ویژه در ارتفاعات بارش‌های بیشتری سبب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی توام با وزش باد پیش بینی می‌شود و انتظار افزایش تدریجی ابر از پس فردا دوشنبه و سپس بارندگی از اواسط هفته وجود دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با گردو غبار جهت باد، شمال غربی تا شمال شرقی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت است.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 28.4 و ایذه با دو درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده افزود: حداکثر دمای اهواز به 28 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد