سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

خوزستانی ها در انتظار باش باران باشند
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، احتمالا پایان هفته بارش باران در برخی شهرهای این استان صورت می گیرد.

مسعود دهملایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نقشه های سطح زمین طی امروز و فردا ریزش هوای خنک بر روی استان ادامه خواهد داشت، سپس با جایگزینی زبانه های سیستم کم فشار جنوبی با افزایش ابر و سپس بارندگی برای اواسط هفته جاری مواجه خواهیم شد.

وی افزود: همچنین در اواخر هفته، خط ناپایدار در استان خوزستان تقویت شده و به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی در استان شاهد بارش باران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در خصوص پیش بینی 24 ساعته و آینده نگری هواشناسی در استان گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبارمحلی توام با وزش باد پیش بینی می شود و انتظار افزایش تدریجی ابر از روز دوشنبه و سپس بارندگی از اواسط هفته وجود دارد.

دهملایی در مورد پیش بینی شرایط دریایی شمال خلیج فارس عنوان کرد: وضعیت هوا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با گرد و غبار و جهت باد شمال غربی تا شمال شرقی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 28.4 و ایذه با دو درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند. حداکثر دمای امروز اهواز به 28 و حداقل به 11 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد