سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شلمچه

خبرسازی خیالی برخی سایت‌های خبری
کشوری: هیچ تبادل شهدایی در شلمچه صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: مدیر یادمان شلمچه با تکذیب خبرسازی‌های خیالی برخی سایت‌های خبری گفت: در یک ‌ماه گذشته هیچ تبادل شهدایی در مرز شلمچه صورت نگرفته است.

خبرگزاری فارس: کشوری: هیچ تبادل شهدایی در شلمچه صورت نگرفته است

مهدی کشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با رد هرگونه ورود شهدا از مرز شلمچه در روزهای اخیر اظهار کرد: از 30 روز گذشته تاکنون هیچ شهیدی وارد منطقه شلمچه نشده و خبر تبادل شهدا صحیح نیست.

وی افزود: قرار است تا 10 روز آینده تعدادی از شهدای تازه تفحص شده وارد خاک ایران شود که تاکنون این موضوع قطعیت نیافته و احتمالا در ایام فاطمیه صورت می‌گیرد.

این در حالیست که برخی سایت‌های خبری با ارسال اخبار خیال‌پردازانه از ورود شهدا به مرز شلمچه اقدام به ارسال گفت‌و‌گوی ساختگی از رئیس کمیته تفحص و جستجو مفقودین ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح کردند که این خبر نیز توسط منابع مختلف خبری تکذیب شد.

لازم به یادآوری است پیکر 22 شهید دفاع مقدس از عراق، مربوط به سوم اسفندماه بوده که بعد از ورود در حال حاضر در پادگان محمود وند اهواز نگهداری می‌شوند.

با کمی دقت به متن سخنان سردار باقرزاده در زمان ورود پیکر پاک و مطهر شهدا در سوم اسفندماه، براحتی می‌توان فهمید که گفت‌و‌گوی خیالی برخی از سایت‌های خبری از رئیس کمیته تفحص و جستجو مفقودین ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح، نیز مربوط به همان زمان است که از فرط بی‌خبری برخی خبرگزاری‌ها مجدداً تجدید انتشار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد