سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار میراث فرهنگی استان

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر:
بلوتوث سازه‌های آبی شوشتر فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر گفت: بلوتوث سازه‌های آبی تاریخی شوشتر از امروز فعال شده است و اطلاعات مفیدی در باره آثار تاریخی در اختیار گردشگران گذاشته می‌شود.

خبرگزاری فارس: بلوتوث سازه‌های آبی شوشتر فعال شد

امین محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بلوتوث سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در محل آبشارهای شوشتر و قلعه سلاسل این شهر تاریخی فعال شده است و اطلاعات مفیدی درباره آثار تاریخی شوشتر به ویژه آثار ثبت جهانی شده شوشتر در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود.

وی درباره این اطلاعات افزود: این اطلاعات اعم از عکس، نقشه‌های گردشگری ویژه موبایل، اطلاعات آثار تاریخی شوشتر ویژه موبایل و... است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تدابیری ویژه‌ای برای سازه‌های آبی شوشتر اندیشیده شده است، تاکید کرد: در قلعه سلاسل شوشتر چهار چشمه سرویس بهداشتی راه‌اندازی شد و در حال حاضر به گردشگران در این آثار تاریخی خدمات دهی می‌کنند.

محمودزاده با اشاره به اینکه در حال جمع‌آوری اطلاعات بازدید گردشگران از آثار تاریخی شوشتر هستیم، تاکید کرد: در حال حاضر مشغول گردآوری اطلاعات مورد نیاز برای تعداد حضور گردشگران در سایت‌های تاریخی شوشتر هستیم و در حال مقایسه تعداد بازدید‌های انجام شده از این آثار با سال‌های گذشته و دیگر آثار ثبت جهانی شده کشور هستیم.

وی تاکید کرد: آثار تاریخی شوشتر در سال‌جاری گردشگران زیادی را در خود جای داده‌اند و در حال حاضر خدمات ارائه شده به گردشگران رضایت بخش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد