سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر کارگری از اهواز

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تاکید کرد:
ضرورت حمایت و تقویت واحدهای تولیدی لوله‌سازی اهواز


اهواز - خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت شرکت لوله‌سازی اهواز اقدامات این شرکت در جهت خودکفایی و عبور از تحریم را مطلوب ارزیابی کرد.
مهندس عامری گلستان طی بازدید از شرکت لوله سازی اهواز جنب و جوش و فعالیت کارگران در بخش‌های مختلف این شرکت را حاکی از سرزندگی این واحد تولیدی دانست و گفت: این پتانسیل و این حرکت لوله‌سازی اهواز قطعا در صورت تامین مستمر مواد اولیه می‌تواند جلوی تحریم و خروج ارز از کشور را بگیرد.
وی بر ضرورت حمایت و تقویت واحدهای تولیدی بویژه لوله‌سازی اهواز تاکید کرد و بیان داشت: یک واحد تولیدی برای پاسخگویی به نیاز بازار و تکمیل چرخه عرضه و تقاضا نیازمند تامین موادخام و امکانات اولیه خود است لذا ما باید تمام تلاش خود را در جهت تقویت چنین واحدهای تولیدی فعال بکار گیریم.
معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان در ادامه با بیان اینکه برای تقویت هر چه بیشتر لوله‌سازی اهواز طی فاصله زمانی دو ماهه بازدیدی از کارخانه‌های این شرکت خواهیم داشت، به کار‌خانه اسپیرال در دست احداث لوله‌سازی اهواز اشاره و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این کارخانه با عنایت به طرح آبرسانی غدیر و ضرورت تامین لوله‌های این طرح بسیار مثبت است و با توجه به پیشرفت خوبی که در عملیات اجرایی این کارخانه حاصل شده در صورت آغاز تولید، این کارخانه رونق مجددی به شرکت لوله‌سازی اهواز می‌بخشد.
عامری گلستان اهمیت این کارخانه در پیشبرد امر تولید و توسعه اشتغال را یادآور شد و اضافه کرد: این آمادگی را داریم تمام موارد مربوط به تامین ارز، وصول مطالبات شرکت، ترخیص کالا و تجهیزات از گمرک و هر امر دیگری که موجب تسریع در عملیات اجرایی و راه‌اندازی این کارخانه شود را پیگیری نماییم تا انشاءالله شاهد شروع به کار این کارخانه باشیم.
طی این بازدید مدیرعامل لوله‌سازی اهواز نیز با ارائه گزارشی از وضعیت قبلی و فعلی شرکت و روند تولید کارخانه‌های این شرکت، حمایت‌های مسئولان بویژه شخص استاندار از شرکت لوله‌سازی اهواز برای عبور از بحران را متذکر شد و خاطر نشان کرد: بحمدالله به لطف خدا و همت مجموعه مدیران و کارکنان و حمایت مسئولان توانستیم بحران را پشت سر بگذاریم و قطعا برای رسیدن به ثبات نسبی نیازمند استمرار حمایت مسئولان هستیم.
مهندس علیرضا کاظمی افزود: با توجه به حجم اشتغال ایجاد شده توسط لوله‌سازی اهواز انتظار می‌رود موانع پیش‌روی این واحد تولیدی از جمله تامین مواد خام، بخشودگی جرایم بانکی و... با درایت و حمایت مسئولان رفع شود.


http://www.jomhourieslami.com/1390/13901228/13901228_17_jomhori_islami_shahrestan_0005.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد