سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

فرمانده انتظامی بهبهان:
سارق طلافروشی بهبهان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با تلاش مأموزان نیروی انتظامی شهرستان یک نفر از سارقان طلا فروشی بهبهان دستگیر و دو نفر دیگر نیز در تعقیب هستند.

خبرگزاری فارس: سارق طلافروشی بهبهان دستگیر شد

محسن تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: چند روز پیش در سرقت مسلحان به طلافروشی در این شهرستان، سه سارق مسلح با نقاب وارد یک طلافروشی در مرکز شهر شده و با تهدید فروشنده با سلاح گرم خود اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از این مغازه کرده‌ و سپس از محل گریخته‌اند.

وی افزود: در این بین یک نفر عابر پیاده در جریان فرار سارقان از محل سرقت مجروح شده و توسط کسبه به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی بهبهان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع پیش آمده و با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان یک نفر از سارقان این پرونده دستگیر و دو نفر دیگر نیز در تعقیب هستند.

وی ادامه داد: همچنین دو موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو که متهمان برای سرقت و ارتکاب جرم از آن استفاده کرده بودند کشف و ضبط شده است.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده از جا و مکان طلاهای مسروقه اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

وی با بیان اینکه خودرو و موتورسیکلت متهمان پرونده در بیرون شهر کشف شده گفت: هم‌اکنون راه برای دستگیری دو متهم دیگر پرونده مذکور همواره شده و در آینده‌ای نزدیک دیگر متهمان نیز دستگیر و پرونده مختومه می‌شود.

فرمانده انتظامی بهبهان در ادامه اظهار کرد: تلاش برای دستگیری سارقان همچنان ادامه دارد و ما از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت در محل کسب بازاریان دریغ نخواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد