سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر خبر داد
حضور مهمانان خارجی در نخستین کنفرانس خاورمیانه‌ای ماهشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر از حضور مهمانان خارجی در نخستین همایش خاورمیانه‌ای خشک کردن در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور مهمانان خارجی در نخستین کنفرانس خاورمیانه‌ای ماهشهر

علی یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اولین کنفرانس خاورمیانه‌ای خشک کردن در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حالی آغاز به‌کار کرد، که از آمادگی و انسجام بالایی برخوردار بوده است.

وی افزود: این کنفرانس فنی ـ علمی خاورمیانه‌ای با مشارکت صنعت پتروشیمی و دانشگاه شهید چمران اهواز به میزبانی سازمان منطقه ویژه هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: در این همایش مهمانانی از کشورهای لهستان، استرالیا، اندونزی و فرانسه، صنعتگران پتروشیمی و دانشگاهیان شرکت کننده‌های اصلی این کنفرانس شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس مذکور در دو روز، 30 بهمن و یکم اسفندماه در حال برگزاری بود، خاطرنشان کرد: ارائه مقالات فارسی، مقالات پوستری، پنل‌های تخصصی، بازدید از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بازدید عمومی از منطقه ماهشهر و مراسم اختتامیه، بخش‌های مختلف این کنفرانس را تشکیل می‌دهد.

یزدانی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش‌های مختلف این منطقه ویژه است.

وی عنوان کرد: مطمئناً رشد تحقق این امر در رابطه مستقیم با رشد اقتصاد منطقه بی‌تأثیر نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بیان کرد: امیدواریم با برگزاری و تدارک چنین برنامه‌هایی بیش از پیش شاهد ارتقا و توسعه ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی همچنین دستاوردهای علمی در منطقه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد