سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

19 مدال رنگارنگ سهم بانوان سانداکار خوزستانی از مسابقات کشوری
ورزشی  30/11/1390  15:26:05
9011-25681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های قهرمانی ساندا کشور 27 و 28 بهمن‌ماه در ماهدشت کرج برگزار شد و بیشترین مدال طلا سهم بانوان خوزستانی بود.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، تیم استان که با 24 سانداکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود با کسب 9 مدال طلا، چهار نقره و شش برنز به کار خود پایان داد.

 

در رده سنی نوجوانان و در وزن 49ـ، 43ـ و 37ـ کیلوگرم زهرا سلحشور، فاطمه سرقلی و الهام نظری موفق به کسب مدال طلا شدند. فاطمه محمدی نیز در وزن 46ـ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

در رده ‌سنی جوانان فروزان موسوی، زهره شهپری و زهرا باقری به ترتیب در وزن‌های 65ـ ، 60ـ و 70ـ‌ کیلوگرم طلا گرفتند و مریم محمدی، شیما عالی‌محمدی،شیما غیبی و مها هاشمی در وزن‌های 48ـ، 56ـ، 52- و 65- کیلوگرم به گردن آویز برنز بسنده کردند.

در رده سنی بزرگسالان نیز مهتاب لیامی، لیلا بندانی و زهرا الماسی به ترتیب در وزن‌های 48ـ، 56ـ و 70ـ کیلوگرم طلا گرفتند. کبری آشوری، معصومه ممبینی و سحر مرادی به ترتیب در وزن‌های 52ـ، 60ـ و 65-  کیلوگرم مدال نقره و مهرنوش پورکیانیان و زهره اسماعیل بخش هر دو در وزن‌ 65ـ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص دادند. نفرات برتر این رقابت‌ها به تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

رقابت‌های قهرمانی ساندا آقایان خوزستان نیز در رده ‌سنی جوانان 27 بهمن‌ماه در آکادمی ووشو اهواز انجام شد. در این رقابت‌ها 50 سانداکار در قالب هفت تیم شرکت کرده بودند و در پایان صفی‌آباد اول شد و رامشیر و ماهشهر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این رقابت‌ها در رده ‌سنی بزرگسالان روز جمعه 28 بهمن‌ماه انجام شد و 62 نفر در قالب 9 تیم شرکت کرده بودند. در پایان نیز تیم‌های رامشیر، ایذه و آغاجاری در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نفرات اول این رقابت‌ها به اردوی تیم ساندای استان دعوت می‌شوند. تیم استان خود را برای شرکت در رقابت‌های کشوری که اسفندماه انجام می‌شود، آماده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد