سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

نفت اهواز قهرمان لیگ برتر شنا بانوان خوزستان شد
ورزشی  30/11/1390  14:35:09
9011-25481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دبیر هیات شنا و واترپلو خوزستان پس از پایان لیگ برتر شنا بانوان استان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا و با کیفیت بود.

حر حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در پایان این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم انجام شد، تیم‌های نفت اهواز، نفت آبادان و هیات شنا آبادان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند. تیم 11 تا 14 سال استان نیز از بین شناگران حاضر در این مسابقات برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور که 15 تا 19 اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود، انتخاب شد.

وی عنوان‌کرد: شروع لیگ بعدی در سال آینده به احتمال زیاد از اردیبهشت ماه خواهد بود. می‌خواهیم لیگ را زود شروع کرده و تعداد مراحل آن را نیز افزایش دهیم.

دبیر هیات شنا و واترپلو خوزستان اظهارکرد: لیگ شنای بانوان استان سال گذشته با حضور دو تیم برگزار شد. امسال تلاش کردیم هیات‌ها را ملزم به تیم‌داری کنیم ولی متاسفانه مسوولان تربیت‌بدنی شهرستان‌ها همکاری نکردند و از تیم‌هایی که آماده بودند برای شرکت در مسابقات حمایت نکردند. می‌گفتند ما بودجه داریم ولی نمی‌خواهیم آن را برای شنا هزینه کنیم. ما تغذیه تیم‌ها را تقبل کردیم ولی حتی حاضر نشدند وسیله نقلیه در اختیار تیم‌ها قرار دهند.

وی ادامه‌داد: با تلاش بسیاری تعداد تیم‌ها را در سال جاری به هشت تیم افزایش دادیم ولی با برنامه‌ریزی که امسال انجام دادیم، اگر این قانون اجرا شود که استخرها در صورت نداشتن تیم شنا در بخش‌های بانوان و‌ آقایان، مجوز بازگشایی دریافت نکنند، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ از 20 تیم نیز بیشتر خواهد شد. هر چه تعداد تیم‌ها بیشتر باشد، دست ما بازتر بوده و کیفیت رقابت‌ها بالاتر می‌رود.

حاجیان تصریح‌کرد: سطح شنای استان نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است. هم اکنون نیز در حال اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری هستیم و خانواده‌های شناگران نیز از این وضعیت راضی هستند. ما یک سنجش کلی راجع به شنای استان نداریم چون برنامه‌های ما فقط امسال انجام شده‌اند. حداقل باید یک سال از اجرای این برنامه‌ها بگذرد تا بتوانیم راجع به سطح کیفی و کمی شنا در استان اظهار نظر کنیم. خوشبختانه تمام برنامه‌های مورد نظر برای سال جاری را انجام داده‌ایم. تیم 11 تا 14 سال بانوان نیز فقط برای کسب تجربه به مسابقات کشوری اعزام می‌شود و امیدی به کسب مقام نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد