سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

در نخستین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی خوزستان؛
پیشکسوتان هندبالیست اهوازی قهرمان شدند
ورزشی  30/11/1390  12:50:39
9011-25281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نخستین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی هندبال پیشکسوتان خوزستان روز جمعه 28 بهمن‌‌ماه در سالن تختی اهواز با قهرمانی تیم اهواز به پایان رسید.

مریم چشمه‌سلاطین، ریس هیات هندبال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این بازیکنان پس از سال ها همدیگر را دیده بودند و شور و حال جالبی بر فضای سالن حکم‌فرما بود. بازیکنان تکنیک خود را حفظ کرده بودند و خیلی زیبا بازی می‌کردند فقط از لحاظ بدنی وقوای جسمانی افت کرده بودند.

وی ادامه‌داد: این رقابت‌ها با حضور دو تیم انجام شد و در پایان تیم اهواز با نتیجه 25 بر 18 از سد تیم آبادان گذشت، تیم آبادان نیز خیلی خوب کار کرد.

چشمه‌سلاطین عنوان‌کرد: ‌ابتدا قرار بود مسابقات در رده‌ سنی بالای 35 سال انجام شود و پنج تیم اعلام آمادگی کرده بودند ولی بعد از رسیدن نامه فدراسیون، سه تیم به دلیل نداشتن شرایط بالای 40 سال و یا کامل نبودن تیم، انصراف دادند.

وی بیان‌کرد: ‌سطح مسابقات نسبت به تمرین نداشتن بازیکنان و این‌که سال‌ها از هندبال دور بودند، بسیار خوب بود. جوانان هندبال استان نیز برای تماشای مسابقه آمده بودند.

رییس هیات هندبال خوزستان تصریح‌کرد: این رقابت‌ها یادواره محسن احتشام‌زاده از قهرمانان، مربیان و بازیکنان هندبال خوزستان بود.

وی افزود: در این مسابقه هر تیم با 16 بازیکن شرکت کرده بود. اگر پیشکسوتان اهوازی بتوانند از نظر کاری طوری برنامه‌ریزی کنند که در تمرینات حاضر شوند، نفرات برتر آن‌ها را برای مسابقات اعزام می‌کنیم و چند هندبالیست برتر پیشکسوت استان را نیز به آن‌ها اضافه خواهیم کرد. نفراتی در بهبهان، سوسنگرد و امیدیه داریم که نتوانسته‌اند در قالب یک تیم کامل در مسابقات شرکت کنند. ما در استان خوزستان بیشترین پیشکوست را نسبت به کل کشور داریم.

وی ادامه‌داد: برای اعزام پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور، باید به ما کمک شود چون ورزش پیشکسوتان مربوط به هیات همگانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد