سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

به دنبال درخواست بعضی نیروهای پیمانکاری پالایشگاه مبنی بر تغییر نوع قرارداد؛
معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان:
فقط کارکنان دارای قرارداد با پالایشگاه آبادان تبدیل وضعیت می‌شوند

اقتصادی  30/11/1390  11:48:27
9011-16374-5 کد خبر
RSS :: پرینت

چندی پیش ایمیلی به ایسنای خوزستان ارسال شد که بر اساس آن تعدادی از نیروهای پیمانکاری پالایشگاه آبادان خواستار پیگیری  تغییر نوع قرار دادهای خود به نوع حجمی شده بودند. در متن این درخواست آمده است " از زمانی که زمزمه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری تامین نیروی انسانی در سال‌های قبل مطرح شد پالایشگاه آبادان طی اقدامی سریع و حساب شده عنوان تمام قراردادهای تامین نیروی انسانی خود را به قراردادهای حجمی تغییر داد. در حالی که محتوای این قراردادها هنوز همان تامین نیروی انسانی بود و حال که موضوع تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری جدی شده این پالایشگاه به بهانه حجمی بودن قراردادها از اجرای این قانون طفره می‌رود که این اقدام مصداق بارز قانون‌گریزی و دور زدن قانون است.

خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در خوزستان به منظور پیگیری این درخواست با سیدکریم حسینی، معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفتگو کرد که وی در پاسخ و در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای انسانی پالایشگاه آبادان به خبرنگار ایسنا گفت: کارکنانی که قراردادشان با پالایشگاه است به عنوان یک شرکت دولتی، تبدیل وضعیت می‌شود اما افرادی که قراردادشان با پیمانکار شخصی است، جزء شرکت‌های خصوصی و غیردولتی محسوب و تبدیل وضعیت نخواهند شد.

وی افزود: شکل و قانون کار در اجرای طرح معین است لذا کارکنانی که در کارهای تخصصی وزارت نفت مشغول هستند در طرح تبدیل وضعیت قرار دارند.

حسینی با بیان این‌که تبدیل وضعیت نیروها مشمول تمام سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و یا نهادهای عمومی غیردولتی خواهد شد، تصریح کرد: نظارت کاملی بر اجرای طرح تبدیل وضعیت نیروها صورت می‌گیرد و سعی می‌کنیم این موضوع هر چه سریع‌تر انجام شود؛ تاکنون نیز از چندین سازمان و شرکت نظارت حضوری و میدانی داشته‌ایم.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال قرارداد بیش از هفت هزار نفر در استان تبدیل وضعیت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد