سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

از کارکنان سینما اکسین اهواز قدردانی شد
فرهنگی و هنری  30/11/1390  11:26:49
9011-23880-5 کد خبر
RSS :: پرینت

با حضور رییس حوزه هنری خوزستان از متولیان و کارکنان سینما اکسین اهواز قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان تنها دو روز پس از اعلام خبر برگزیده شدن سینما اکسین اهواز در بین 90 سینمای کشور از سوی سازمان توسعه سینمایی سوره صادق عوض‌زاده، رییس حوزه هنری خوزستان، با حضور در سینما اکسین اهواز از کارکنان سینما تقدیر کرد.

او در این مراسم گفت: این افتخار باید در سال‌های بعد نیز تکرار شود و با تلاش سایر همکاران در سینماهای دیگر شاهد رشد و ارتقای سینماهای استان باشیم. معرفی شدن سینما اکسین به عنوان یکی از هشت سینمای برتر کشور در کنار احساس خرسندی تبعات سنگین و مسؤولیت را برای شما به دنبال دارد که انتظار دارم با تلاش بیش‌تر به آن نائل آیید.

رییس حوزه هنری خوزستان از مجتبی آقاکوچک‌زاده، معاون سینمایی حوزه هنری، محسن گرشاسبی، مدیر اداری امور سینمایی، احسان بیگی، مدیر مالی امور سینمایی، حسن واحدی، مسؤول فنی امور سینمایی، عبدالمجید شیرازی، مدیریت سینما اکسین اهواز و همچنین جاسم تفضلی‌پور، سعید عنافچه، بندر حردانی، فیروز صالحی، حمید احمدی اصل و حسین کعب‌عمیر، کارکنان سینما اکسین اهواز تقدیر و هدایای ارسالی از سوی سازمان توسعه سینمایی سوره کشور را به آن‌ها تقدیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد