سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مشارکت روس ها در اجرای طرح های بزرگ فولاد خوزستان

شوشان: مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: تمامی شرکت های خارجی از جمله شرکت های روسی می توانند در صورت تمایل در اجرای طرح های بزرگ فولاد در خوزستان مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، 'عبدالمجید شریفی' شامگاه شنبه در دیدار با اعضای فصل نامه روسی 'تجارت با ایران' در اهواز افزود: بستر لازم سرمایه گذاری در طرح های مهم بخش فولاد خوزستان برای تمامی کشورها و شرکت های آنان فراهم است و از سودآوری و شرایط مطلوبی نیز برخوردار می باشد.

وی گفت: البته شرکت های متمایل به سرمایه گذاری و اجرای طرح های فولاد خوزستان باید با تکنولوژی های روز وارد عرصه کار شوند و این به آن علت است که استان یادشده دومین قطب تولید فولاد کشور بوده و از سوابق خوبی در این بخش بهره می برد.

شریفی خاطرنشان کرد توسعه در بخش فولاد خوزستان با چنین پیشینه ای باید با نوع تجهیزات و فناوری سنخیت داشته باشد.

وی در ادامه طرح های آماده برای سرمایه گذاری در بخش فولاد خوزستان را شامل نیروگاه حرارتی 500 مگاواتی برای تامین برق شرکت فولاد خوزستان، ساخت یک مجتمع فولاد در خرمشهر، ساخت یک کارحانه نورد و طرح افزایش تولید شرکت فولاد دانست.

شریفی گفت: خوزستان در بخش فولاد از تخصص و پیشینه، زمینه مساعد و نیروی مستعد برخوردار است که هرگونه سرمایه گذاری در بخش مزبور را در اسرع وقت به سود می رساند.

اعضای فصل نامه روسی تجارت با ایران به ریاست 'رجب صفر اف' نیز در این نشست با ابراز شگفتی از پیشرفت هایی که ایران در بخش فولاد داشته، این پیشرفت ها را بی نظیر و اطلاع رسانی در این زمینه را برای جذب سرمایه گذاران کشورشان ضروری دانستند.

شرکت فولاد خوزستان با ظرفیت تولید بیش از سه میلیون تن در سال پس از فولاد مبارکه در رتبه دوم تولید در کشور قرار دارد.

چهار عضو فصل نامه روسی تجارت با ایران از روز جمعه گذشته در خوزستان حضور یافته و در مدت پنج روز به نقاط مختلف این استان سفر خواهند کرد و به تهیه گزارش اقتصادی با هدف معرفی زمینه های سرمایه گذاری استان برای کشورشان خواهند پرداخت.

این مجله پیش از این نیز گزارش های مفصلی در خصوص ظرفیت های استان های اردبیل، مازندران و آذربایجان شرقی تهیه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد