سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

با همکاری نیروی انتظامی
38 سارق شبکه‌های برق اهواز دستگیر و محکوم شدند

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق اهواز از دستگیری و محاکمه 38 سارق شبکه‌های برق این شهرستان در مراجع قضایی طی سال‌جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: 38 سارق شبکه‌های برق اهواز دستگیر و محکوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، علیرضا کریم پور اظهار داشت: تأمین برق مصرف کنندگان در مناطق گرمسیر کشور به‌ویژه شهرستان اهواز همواره دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و تمام تلاش‌های گروه‌های عملیاتی این شرکت نیز تأمین برق پایدار و مطمئن مصرف کنندگان در طول سال است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که موجب هدر رفتن زحمات کارکنان این شرکت می‌گردد سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق است که موجب خاموشی ناخواسته مشترکان و نارضایتی مردم می‌شود.

این مقام مسئول در شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: شبکه‌های توزیع برق اموال عمومی محسوب می‌شوند از این رو با توجه به حساسیت تامین برق مردم مطابق ماده‌های 659 ، 662 ، 667 و 687 قانون مجازات اسلامی برای اشخاصی که مبادرت به سرقت شبکه‌های توزیع برق و خرید و فروش آن و همچنین تخریب این شبکه‌ها بنمایند مجازات سنگینی پیش بینی شده است.

کریم پور ادامه داد: در سال‌جاری با همکاری نیروی انتظامی کلانشهر اهواز و دفتر حراست این شرکت 38 سارق و مالخر اموال مسروقه شبکه‌های توزیع برق دستگیر و با تلاش و پیگیری کارشناسان دفتر حقوقی این شرکت و همکاری مناسب مراجع قضایی اهواز به مجازات‌های متعدد و تکمیلی از شش ماه تا  پنج سال حبس و رد اموال مسروقه محکوم شدند.

مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع برق اهواز در ادامه گفت: مطابق درخواست شرکت توزیع نیروی برق اهواز و موافقت به عمل آمده با مراجع قضایی استان خوزستان دادگاه ویژه سرقت انرژی ویژه متخلفان و سارقان انرژی برق نظیر سرقت شبکه، استفاده از انشعاب غیرمجاز برق در شعبه 246 شورای حل اختلاف واقع در حوزه قضایی شماره 2 شهرستان اهواز تشکیل شده است که این موضوع  موجب تسریع در رسیدگی به شکایات و پرونده‌های سرقت انرژی و برخورد قاطع با متخلفان و سارقان شبکه‌های برق می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد