سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون استاندار خوزستان:
تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم الاجراست

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم‌الاجرا است و هر نیروی شرکتی که هنوز تبدیل وضعیت نشده تخلفات سازمان خود را به استانداری اطلاع دهد.

خبرگزاری فارس: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خوزستان سیدکریم حسینی اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید تمام دستگاه‌ها موظفند با کارکنان شرکتی شامل کارکنان دیپلم، دارای سابقه یکبار پرداخت بیمه مستمر و همکاری در دستگاه مربوطه و کارکنان مشغول در فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی، قرارداد مستقیم منعقد کنند.

وی افزود: همچنین ذی‌حسابان دستگاه‌ها نمی‌توانند هیچ‌گونه قرارداد پیمانکاری نیروی انسانی به جز برای امور حجمی منعقد کنند؛ در فعالیت‌های حجمی دستگاه حق بیمه‌ای برای کارکنان پرداخت نمی‌کنند و این نیروها به صورت مستمر با دستگاه‌ها همکاری ندارند.

حسینی در زمینه وضعیت اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های استان، گفت: دستگاه‌ها در حال ارائه آمار و وضعیت این نیروها هستند و استانداری نیز در حال بررسی روند انعقاد قرارداد این نیروها و فعالیت دستگاه‌ها است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: مصوبه تبدیل وضعیت به معاونان اداری و مالی و پشتیبانی ادارت و دستگاه‌ها ابلاغ شده و به تمام ابهامات دستگاه‌ها در زمینه مصوبه جدید پاسخ داده شده است؛ بنابراین دستگاه‌ها موظفند که این مصوبه را اجرا کنند.

وی با بیان این‌که حدود هفت هزار نیروی شرکتی و پیمانکاری در سطح دستگاه‌های استان فعالیت می‌کنند، گفت: البته نیروهای شرکتی و پیمانکاری شرکت‌هایی همچون نفت و حفاری که به صورت منطقه‌ای و کشوری فعالیت می‌کنند اما در استان مستقر هستند در این آمار نیامده است.

حسینی همچنین از پیگیری سهمیه استخدامی جدیدی برای تمام ادارات دولتی استان خبر داد و تاکید کرد: تا چند روز دیگر این سهمیه مشخص و اعلام می‌شود. همچنین نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان شادگان که برای استخدام 140 نفر برگزار شده است،‌ به‌زودی اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد