سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

به‌ دلیل افزایش میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای استان خوزستان و آلودگی هوا، مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه تعطیل است. مدارس آبادان نیز امروز از سوی فرمانداری این شهرستان تعطیل اعلام شده است.در پی تداوم گرد و خاک شدید در اهواز و برخی شهرهای دیگر استان خوزستان فرمانداری اهواز مدارس نوبت عصر را تعطیل اعلام کرد.به گزارش فارس، بعد از وقفه ای چند هفته‌ای پدیده مخرب گرد و غبار بازهم شهرهای استان خوزستان را فرا گرفت و مدارس بعداز ظهر شهرستان اهواز را به تعطیلی کشاند.
به دنبال افزایش گرد و خاک که از ساعات اولیه امروز در استان آغاز شده است، همه مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نوبت بعدازظهر امروز در مرکز خوزستان تعطیل اعلام شد.
به‌ دلیل افزایش میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای استان خوزستان و آلودگی هوا، مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه تعطیل است. مدارس آبادان نیز امروز از سوی فرمانداری این شهرستان تعطیل اعلام شده است.از صبح تاکنون مرتبا بر شدت گرد و غبار شهرهای خوزستان افزوده شد و زندگی عادی مردم استان را مختل کرده به گونه‌ای که گرد و غبار و بوی تند آن به داخل منازل و اتاق مدارس و ادارات نیز نفوذ کرده ضمن اینکه مثل همیشه هیچ اخطاری پیش از این به مردم برای آمادگی مقابله با خطرات این پدیده اعلام نشده است.در نوبت قبل، 20 آذرماه امسال مدارس خوزستان به علت بدی هوا و آلودگی جوی ناشی از گرد و خاک تعطیل شده بود.هنوز اطلاعاتی درباره میزان شاخص آلودگی از سوی دستگاه‌‌های متولی از جمله اداره کل حفاظت محیط زیست، ستادحوادث غیرمترقبه و .... اعلام نشده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد