سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

مه‌آفرید امیرخسروی در دادگاه/ «اختلاس 3000 میلیاردی» روی آنتن تلویزیون/ ابوشریف یک‌بار دیگر در ایران ظاهر شد و ...

تولید 206 اتوماتیک متوقف شد
رییس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به مشکلات شرکت ایران خودرو در تهیه گریبکس برای ۲۰۶ اتوماتیک گفت: تولید این خودرو در حال حاضر متوقف شده است.

انتقاد کفاشیان از مصاحبه خیالی
علی کفاشیان درباره گفتگویی که از قول او در یک روزنامه ورزشی اواسط هفته گذشته منتشر شده بود، اظهار داشت: جملاتی در آن گفتگو آمده بود که من هرگز بر زبان نیاورده‌ام و برای خودم هم عجیب بود که چنین گفتگویی منتشر شده است، چرا که من اصلا با آن روزنامه هرگز جملاتی را بر زبان نیاورده‌ام.

قطع برنامه"هفت" به خاطر اشتباه منشی صحنه

برنامه «هفت» در حالی بدون اطلاع قبلی به ناگاه قطع شد که فریدون جیرانی، مجری برنامه اعلام کرد که در ادامه شاهد نقد فیلم‌های جشنواره با حضور مسعود فراستی و امیر قادری خواهیم بود.

فیس بوک اسلامی راه‌اندازی می‌شود
قرار است وب سایت " سلام جهان" به عنوان یک شبکه پیشگام در عرصه شبکه اجتماعی اسلامی با هدف ایجاد یک فضای حلال برای مسلمانان در اینترنت راه اندازی شود.

اسیدپاشی‌روی فیلمبردار ایرانی در کابل+عکس
به گفته پلیس کابل، «صافی» هنگام رفتن به محل کارش مورد حمله قرار گرفت و پس از وقوع حادثه سریعا راهی بیمارستان شد.
آیا سال ۲۰۱۲ پایان جهان خواهد بود؟
محمد حسین رجبی دوانی کارشناس تاریخ اسلام، پایان جهان در سال 2012 را از منظر عقلی و شرعی مردود دانست و گفت: اراده الهی بر این قرار گرفته است که جهان با حاکمیت ظالمان و مستکبران پایان نیابد بلکه حکومتی مملو از عدل و داد در جهان حاکم شود.

نخستین طلای کشتی آزاد بر گردن رحیمی
نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ژاپنی در فینال وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا نخستین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

لیگ ایران؛ چهارمین لیگ آسیا در قرن 21

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، لیگ برتر ایران را به عنوان چهارمین لیگ قدرتمند فوتبال قاره آسیا در قرن بیست و یکم معرفی کرد.

جاسوسی هوایی آمریکا از سوریه

مقامات آمریکایی می گویند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور در حال جمع آوری شواهدی برای « واکنش گسترده بین المللی » علیه دولت اسد هستند.

جزئیات اخراج گروهک تروریستی منافقین
بر خلاف ادعای سران گروهک تروریستی منافقین که اعلام کردند تأخیر چند ساعته در اخراج به دلیل کارشکنی مقامات عراقی بوده، تأخیر یاد شده تنها به دلیل اقدامات امنیتی کمیته های وابسته به سازمان ملل بوده است.

اسماعیل‌پور به مدال نقره بسنده کرد

کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده هند در دیدار پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا به نشان نقره بسنده کرد.

تبریک سینماگران به «شان علی استون»

جمعی از سینماگران ایرانی با انتشار پیامی به «شان کریستوفر علی استون»، مسلمان شدن او را تبریک گفتند.

عکس/ مه‌آفرید امیرخسروی در دادگاه
دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان فساد بزرگ بانکی صبح امروز شنبه به ریاست قاضی سراج در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران و با حضور جعفری دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

مناظره صریح افروغ و مطهری با سالک و رسایی
پس از سخنان دکتر عماد افروغ در برنامه پارک ملت، بحث‌های مختلفی درباره آن در کشور شکل گرفت. در همین راستا چندی پیش طی برنامه‌ای زنده در رادیو گفتگو بین دکتر عماد افروغ، دکتر علی مطهری، حجت الاسلام رسایی و حجت الاسلام احمد سالک مناظره‌ای در رادیو گفت‌وگو برگزار شد که در آن مباحث صریحی بین طرفین در گرفت.

تمدن: کاندیداها عکس یکدیگر را پاره نکنند

استاندار تهران با بیان اینکه هیچ کاندیدایی حق استفاده از امکانات دولتی و اداری را ندارد، گفت: اگر کسی از کارکنان دولت در این زمینه مرتکب تخلف شود، در اختیار دادگاه رسیدگی به تخلفات قرار می‌گیرد.

«اختلاس 3000 میلیاردی» روی آنتن تلویزیون

پرونده اختلاس 3000 میلیاردی در سری دوم سریال «جستجوگران» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی روی آنتن می‌رود.

سکوت مسئولان در قبال افزایش آرام قیمت دلار
سکوت مسئولان و حضور دوباره دلالان در میدان فردوسی و دلار یک هزار و 900 تومانی حقیقتی است که برخی ها سعی دارند از آن فرار کنند.

سردار بکایی جانشین وزیر دفاع شد
سردار بکایی طی حکمی به عنوان جانشین وزیر دفاع معرفی شد.

آخرین تحولات شهر حمص سوریه

350 شبه نظامی مسلح سوریه در شهر حمص خود را به نیروهای ارتش سوریه تسلیم کردند، همچنین نیروهای امنیتی سوریه 300 نفر از مزدوران لیبیایی که در سوریه عملیات خرابکارنه انجام می‌دادند را دستگیر کردند.

بازداشت خبرنگار صداوسیما در باکو

در ادامه اقدامات محافل مخالف مناسبات دوستانه رسانه‌ای ایران و جمهوری آذربایجان، پلیس باکو و نیروهای لباس شخصی دو نفر از نیروهای محلی صداوسیما در باکو را بازداشت کردند.

کانادا سرزمین آمال مفسدین بزرگ
پرونده ای به قطر 33 جلد و 12 هزار برگ کیفر خواست؛ این پرونده حجیم تنها یکی از پرونده های متعدد مفاسد اقتصادی است که از ابتدای انقلاب تاکنون در مقاطع مختلف سرباز کرده است. فاضل خداداد، غلامحسین کرباسچی، شهرام جزایری و مه آفرید امیرخسروی نام هایی هستند که به چنین پرونده هایی گره خورده اند.

تحریم، صادرات پتروشیمی را افزایش داد
معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه همزمان با افزایش تحریم‌های بین‌المللی، حجم صادرات محصولات پتروشیمی ایران در سال جاری بیش از 10 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اسفندماه امسال، حجم صادرات پتروشیمی کشور به 14 میلیارد دلار برسد.

ابوشریف یک‌بار دیگر در ایران ظاهر شد+عکس
عباس آقازمانی از اولین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معروف به ابوشریف که سال‌هاست به پاکستان رفته و در این کشور زندگی می‌کند، در دیدار رییس شورای عقیدتی حکومت پاکستان با امام جمعه شیراز در روز 25 بهمن 1390 حضور داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد