سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

اولین سامانه اطلاع رسانی دینی خوزستان

شوشان : مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از رونمایی از اولین سامانه اطلاع رسانی دینی این استان به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن خبر داد.

به گزارش مهر ، حجت الاسلام محمد حسین بلک اظهار کرد: امروز شعار رسانه ها انتقال مفاهیم و پیامها در اسرع وقت است و با توجه به حجم بالای تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی ضرورت اطلاع رسانی دینی در فضای مجازی، دلیل اصلی ایجاد سامانه اطلاع رسانی دینی در استان خوزستان است.

مشاور فرهنگی و امور روحانیون استاندار خوزستان تصریح کرد: اولین سامانه استانی اطلاع رسانی دینی در استان خوزستان ایجاد شده و بدون شک این مرکز اطلاع رسانی دینی باعث اثرگذاری موثر و مفید در سطح جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری خوزستان این طرح به عنوان یک طرح فرهنگی تبلیغی مصوب و مقرر شد در مراحل بعد هر شهرستان به یک سامانه اطلاع رسانی دینی تجهیز شود.

حجت الاسلام بلک در ادامه به اهداف ایجاد سامانه اطلاع رسانی دینی اشاره و مهمترین هدف این سامانه را حضور در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ نرم معرفی کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: سامانه اطلاع رسانی دینی خوزستان دارای قابلیت پاسخگویی به شبهات فکری و عقیدتی، احکام و مشاوره به دو زبان فارسی و عربی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد