سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

رئیس شورای شهر شادگان خواستار شد
تبدیل وضعیت کارگران شهرداری شادگان از پیمانکاری به قراردادی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان تبدیل وضعیت کارگران شهرداری شادگان از پیمانکاری به قراردادی را خواستار شد.

خبرگزاری فارس: تبدیل وضعیت کارگران شهرداری شادگان از پیمانکاری به قراردادی

سیدمحمدعلی سیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: از آنجا که اکثریت نیروهای شاغل در شهرداری شادگان را اقشار کم‌ درآمد تشکیل می‌دهند و از طریق پیمانکاران نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند به همین دلیل نداشتن ثبات شغلی و همچنین ضعف حقوق و درآمد کم، موجب نارضایتی این قشر زحمتکش شده‌است.

وی با اشاره به بخش‌نامه معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور در بهمن‌ماه سال جاری و همچنین مواد پنج و 117 مدیریت خدمات کشوری گفت: این بخشنامه و مواد مبتنی بر تغییر و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری برای قراردادی کردن این نیروها است و ما بر همین اساس درخواست تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری را به قراردادی ارائه کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان افزود: موضوع قراردادهای کاری کارگران باید در اولویت کاری شهرداری‌ها قرار گرفته و توجه ویژه‌ای به آن نشان داده شود زیرا این کارگران سال‌ها با کمترین حقوق زحمت‌های فراوانی را متحمل شده‌اند.

سیدیان خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت کاری این کارگران باید به صورتی انجام شود که از نیروهای موجود در شهرداری برای انعقاد قراردادها استفاده شود به طوری‌که هیچ‌گونه حقی از این قشر ضعیف و کم‌توقع ضایع نشود.

وی در پایان با ابراز امیدواری از مشخص شدن هر چه سریع‌تر وضعیت کارگران شهرداری گفت: توجه به مظلومان و محرومان جامعه همواره باید جزو اولویت‌های کاری هر مسئول قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پاک داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد