سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد
راه‌اندازی سیستم ارتباطات پرسرعت هوانوردی در فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان از راه‌اندازی سیستم ارتباطات پرسرعت هوانوردی در این فرودگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی سیستم ارتباطات پرسرعت هوانوردی در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با بیان اینکه این سیستم با تلاش واحد شبکه پیام‌های هوانوردی فرودگاه آبادان به بهره‌برداری رسیده‌ است اظهار داشت: با هدف افزایش سرعت مبادله اطلاعات و ضریب امنیتی ارتباطات در فرودگاه بین‌المللی آبادان سیستم ارتباطات پرسرعت پیام‌های هوانوردی یا MPLS جایگزین سیستم قدیمی شرکت مخابرات در این فرودگاه شد.

وی همچنین از تجهیز ایستگاه‌های فرستنده و سیستم کمک ناوبری NDB به سیستم اعلان حریق خبر داد و افزود: جایگاه سیستم اعلان حریق در حفاظت و نگهداری از تجهیزات CNS در مقابل حریق و آتش‌سوزی در سایت‌های هوانوردی بسیار مهم و ضروری است و در همین راستا اقدام به تجهیز ایستگاه‌های فرستنده و سیستم کمک ناوبری در این فرودگاه به سیستم‌های اعلان حریق کردیم.

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان درخصوص اعتبار لازم برای اجرای این طرح گفت: تجهیز ایستگاه‌های هوانوردی فرودگاه آبادان به سیستم اعلان حریق با اعتباری در حدود شش میلیون تومان انجام گرفته که این مبلغ از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تأمین شده‌است.

رضایی با بیان اینکه راه‌اندازی سیستم‌های پیشرفته در فرودگاه بین‌المللی سبب افزایش ضریب امنیتی پروازها و رضایت بیشتر مسافران می‌شود تصریح کرد: این طرح در ادامه برنامه‌ریزی‌های اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص حفاظت از سایت‌های هوانوردی در مقابل حریق و ارتقای ضریب ایمنی انجام گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه امروزه سیستم‌های اعلام حریق را به طور گسترده در ساختمان‌های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌دهند گفت: با به‌کارگیری چنین سیستم‌هایی خسارت‌های ناشی از حریق در ساختمان‌ها به حداقل رسیده و در زمان بروز حادثه به افراد حاضر با نشانه‌های مربوط به آتش‌سوزی یعنی دود و شعله و حریق اطلاع داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد